×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

غلامعلی جعفرزاده - ایران جای امنی برای منافقین نیست - ایران

غلامعلی جعفرزاده، در گفت‌وگو با ایسنا، در پی حادثه تروریستی جریان “الاحوازیه” در حاشیه رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که منجربه شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان‌مان شد، اظهار کرد: این حمله تروریستی که همزمان با هفته دفاع مقدس در شهر اهواز اتفاق افتاد را شدیدا محکوم می‌کنیم، در این حادثه هدف مسئولین نبوده زیرا اصلا به جایگاه مسئولین خسارت وارد نشده و مردم بی گناه و کودک ۴ ساله به شهادت رسیده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با گله مندی از تیم حفاظت محل، افزود: در کلیپ منتشر شده سخنگوی گروهک تروریستی «الاحوازیه» با شبکه‌های معاند صدای شلیک محل حادثه به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد این ملعونین در داخل کشور هستند و این کدها بیانگر این است که این گروهک از بیرون حمایت می‌شود و از دشمنان خط می‌گیرد.

جعفرزاده با بیان اینکه دوران عملیات تروریستی در کشور ایران اسلامی به سر آمده، گفت: این گروهک بداند به سرنوشت سازمان منافقین دچار خواهد شد، همانطور که استراتژی سازمان منافقین ایجاد رعب و وحشت در بین مردم بود، این گروهک هم همین هدف را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند در کوتاه ترین زمان ممکن تمام سرکرده‌های آنان دستگیر خواهند شد و ایران اصلا جای امنی برای منافقین نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جا دارد از شیوخ عرب آبادان و اهواز که با اعلام انزجار این حادثه تروریستی را محکوم کردند و خط بطلانی بر تصور منافقین زدند، تشکر و قدردانی کنم.

جعفرزاده ادامه داد: دشمن همیشه به دنبال افتراق و چند دستگی در کشور بوده اما همیشه علی رغم همه مشکلات یک وفاق و همدلی ملی بین مردم و اقوام ایران اسلامی وجود دارد که اجازه نفوذ را به هیچ دسته یا گروهکی نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: قبایل و گرو‌‌ه‌ها و اقوام همه در زیر پرچم ایران اقتدار می‌گیرند نه در استقلال طلبی؛ دشمنان ایران اسلامی امروز با این اقدام ناجوانمردانه گور خود را کندند و مطئن باشند که در اسرع وقت توسط نیروهای مسلح با اقتدار ایران اسلامی به هلاکت خواهند رسید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انجام این حادثه تروریسی در سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، نشان می‌دهد که آنها هیچ موقع به دنبال آرامش در ایران اسلامی نیستند و همواره درصدد ضربه زدن به ارکان نظام هستند.

جعفرزاده بابیان اینکه ایران اسلامی همواره با اقتدار اهداف خود را دنبال می‌کند، گفت: شک نکنید آنها از طرف رژیم منحوس و کودک کش صهیونیست اسرائیل تامین شده‌اند.

وی بیان کرد: طبق آخرین گزارش ۱۲ نفر از هموطنان ما شهید و ۶۰ نفر هم مصدوم شده‌اند، مطمئنا لانه فساد این گروهک به زودی شناسایی و منهدم می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.