پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات مشتركين يكي از اهداف اصلي شركت گاز است
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ آبان - ۱۳۹۷  
false
false

به گزارش روابط عمومي گاز گیلان- در این جلسه مهندس اکبر با اشاره به تلاش مضاعف کلیه پرسنل شرکت در جهت كاهش نبود خواني، پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات وارده را ضروري برشمرد و گفت: پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات متقاضيان و مشتركين يكي از اهداف اصلي شركت گاز است.

وی همچنین با اشاره به لزوم سهولت اعلام كاركرد صورتحساب از طریق سامانه تلفني ۳۴۱۵، بر فراهم ساختن امكان پرداخت صورتحساب از طريق باركد خوان در اپليكيشن خدمات الكترونيك گاز گيلان تاكيد كرد و گفت: شركت گاز استان گيلان همچنین در جهت تسهيل روند پرداخت صورتحساب گاز راه هاي متعددي را براي پرداخت فراهم نموده و علاوه بر اين به منظور فرهنگ سازي رعايت مصرف بهينه و ایمن گاز طبیعی برنامه ای را برای تقدیر از مشترکین خوش حساب تدارک دیده است.

در ادامه این جلسه گزارش خروجي شكايات مردادماه به سمع و نظر اعضاي کمیته رسانده شد و حاضرین در جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید جهت مرتبط شدن شماره هاي اشتراك به تلفن ثابت مشتركين براي اعلام صورتحساب گاز هماهنگی های لازم با شرکت مخابرات بعمل آید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true