×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری - سالاری روح تازه ای به کارهای اجرایی استان بخشیده است/ بکارگیری جوانان گیلانی شایسته تقدیر است - جوانان

حجت الاسلام و والمسلمین محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در مورد مسائل و حواشی مطرح شده پیرامون انتصابات استاندار گیلان از سوی چند تن از نمایندگان مجلس، ضمن ابراز حمایت از روند بکاریگری جوانان در گیلان خواستار همکاری بیشتر مسئولین برای رفع مشکلات استان شد.

افتخاری با اشاره به عملکرد یک ساله استاندار گیلان گفت: سالاری تحصیلکرده و جوان است و با توجه به رویکردی که در مدت حضورش در استان اتخاذ کرده است، روح تازه ای به کارهای اجرایی گیلان بخشیده و به مسائلی پرداخته که به دلیل مشکلاتی در سال های گذشته مغفول مانده بود.

افتخاری در ادامه با اشاره به انتصابات انجام شده گفت: سالاری استاندار و نماینده دولت است و برای او مهم است که افراد حامی دولت در جایگاه های سیاسی قرار بگیرند. از طرف دیگر هم گیلان پتانسیل بالایی در نیروی انسانی دارد و جوانان تحصیل کرده و شایسته زیادی می توانند در مناصب مدیریتی حضور پیدا کنند.

او افزود: سالاری به دلیل اینکه خود جوان است نیز روند بکارگیری جوانان را در برنامه های خود قرار داده که شایسته تقدیر است زیرا ما بالاخره باید کشور را به دست جوانان بسپاریم بنابراین نباید از روند به کارگیری جوانان گله داشته باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس به تاکیدات رهبری در این خصوص اشاره کرد و گفت: باید کار را به جوانان بسپاریم که متعقدم عملکرد استاندار گیلان در همین راستا ارزیابی می شود و او می تواند در ادامه این سیاست از جوانان نخبه بیشتری بهره بگیرد و این جوانان هم می توانند با حضور در کنار افراد با تجربه ارتقا پیدا کنند.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه نمایندگان وظیفه نظارت را برعهده دارند گفت: نمایندگان می تواند با توجه به عملکرد استاندار و مدیران کل صحبت کنند و انتقادات خودشان را بگویند.

او افزود: از طرف دیگر استاندار گیلان نیز با اخلاق، خون گرم و با تدبیر است و اگر مسئله ای نیز وجود داشته باشد با تدبیر و تعامل در جلسات زیادی که برگزار می شود قابل حل است.

افتخاری ابراز امیدواری کرد: با همدلی می توانیم عقب ماندگی های گیلان را جبران و به سمت توسعه حرکت کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.