شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مرورگر فایرفاکس حواسش به همه چی هست!
    05 مهر 1397 - 12:40
    شناسه : 138776
    0

    به تازگی مرورگر فایرفاکس از سرویس امنیتی جدید خود رونمایی کرده است که می تواند از اطلاعات کاربران به بهترین شکل ممکن حفاظت کند.

    پ
    پ

    firefox monitor - مرورگر فایرفاکس حواسش به همه چی هست! -

    سرویس امنیتی جدید مرورگر فایرفاکس

    اگر اطلاعات به سرقت برود این سرویس امنیتی زودتر به از همه به شما اطلاع می دهد و با بررسی روزانه از امنیت اطلاعات شما اطمینان حاصل می کند. این سرویس به این دلیل طراحی شده است که اطلاعات کاربران محفوظ باقی بماند و سایتی نتواند این اطلاعات را سرقت کند.

    ثبت نام برای این سرویس امنیتی جدید

    شما همچنین برای امنیت بیشتر اطلاعات خود می توانید در این سرویس ثبت نام کنید تا این سرویس هر زمانی که با مورد مشکوکی مواجه شد ، شما را از آن با خبر سازد و هشدار دهد.

    همکاری با سایت های مختلف

    شرکت فایرفاکس این سرویس را با همکاری مشترک با سایتی در همین زمینه آغاز کرده است که در نوع خود بی نظیر است. این سایت از سال 2013 سرویس های اینچنینی را به کاربران خود پیشنهاد می کند.

    انتخاب رمز عبور قدرتمند

    اینکه یک سرویس به شما هشدار دهد که اطلاعات شما به سرقت رفته است شاید کار کوچکی باشد اما اگر شما رمزهای عبور قدرتمندی برای اطلاعات خود در نظر بگیرید دیگر چنین اتفاقی هیچ وقت برای شما رخ نخواهد داد.

    کوچکترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که برای اطلاعات آنلاین خود از رمزهای عبور منحصر به فرد استفاده کنید.

    افزونه های امنیتی در مرورگر فایرفاکس

    مرورگر فایرفاکس تنها مرورگری نیست که به امنیت اطلاعات کاربران اهمیت می دهد، اخیرا مرورگر کروم هم در به روزرسانی اخیر خود به این موضوع توجه کرده است.

    سرویس هایی مانند تولید رمز عبور برای کاربران می تواند به مرورگر فایرفاکس نیز اضافه شود.

    تلاش ها در زمینه حل مشکل سرقت اطلاعات کاربران افزایش یافته است و در این بین فعالیت مرورگرها بیش از هر ارگان دیگه ای بوده است. شرکت هایی مانند فایرفاکس و گوگل تلاش های بسیاری داشته اند تا بتوانند یک فضای امن برای کاربران خود بوجود بیاورند و آنها در این فضا بتوانند کارهای روزانه خود را پیگیری کنند و از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشند.

    قطعا طی ماه های آینده باز هم خبر از مرورگر فایرفاکس خواهیم شنید و این آخرین خبر در مورد آنها نخواهد بود.

    امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.