×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

نشست بصیرتی در شهرداری لاهیجان 1 - نشست بصیرتی در شهرداری لاهیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد + تصاویر - با مردم

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این نشست که در محل نمازخانه شهردار برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای حادثه اهواز گفت: هفته دفاع مقدس برای همه است و شرایط حاضر امروز ایران اسلامی نیز بیانگر یک دفاع مقدس دیگر است.

وی بابیان اینکه در شرایط حاضر کشور وظیفه همه مدیران، کارمندان و مردم در برابر اتفاق‌های منطقه‌ای که برما تحمیل کردند، وظیفه‌داریم دفاع ما دفاع مقدسی باشد، افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری همه باید همراه و همدل باشیم.

وی افزود: کارکنان شهرداری همواره در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حضور گسترده دارند و هرروز در نماز جماعت حضور یافته و برنامه زیارت عاشورا در صبح هر پنجشنبه از دیگر برنامه‌های مذهبی در شهرداری بوده و عزاداری هیئت مذهبی شهرداری در روز تاسوعا نیز امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزارشده و این اتفاق‌ها در دوره پنجم شورا و با حمایت اعضای شورا صورت گرفته است.

نشست بصیرتی در شهرداری لاهیجان 3 - نشست بصیرتی در شهرداری لاهیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد + تصاویر - با مردم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق امام‌جمعه شهرستان لاهیجان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تسلیت سرور و سالار شهیدان گفت: مردم ما عزت و خدا دارند و همیشه در همه صحنه‌ها سربلند هستند.

وی افزود: امروز همه ادارات ما سنگر هستند و باید دفاع کنیم.

وی اضافه کرد امروز هرکدام از مردم در هر منصبی که نشستند مدیون رزمندگان و مدافعان هستند که امنیت برای ما آوردند

وی در این مراسم از شهردار و اعضای شورای شهر بابت تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد.

نشست بصیرتی در شهرداری لاهیجان 2 - نشست بصیرتی در شهرداری لاهیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد + تصاویر - با مردم

سرهنگ حسینی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان لاهیجان هم در این مراسم از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر قدردانی کرد و گفت: ما هشت سال جنگ نظامی کردیم و تمام شد و اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و باید آرایش جنگ اقتصادی بگیریم.

وی افزود: مهم‌ترین و بیشترین کاری که در مجموعه شهرستان می‌توانیم انجام دهیم در بحث عمق‌بخشی پدافند داخلی و رضایت‌مندی مردم است و همه مسئولان شهرستان، شهردار، شورا و همه مجموعه‌های ادارات و نهادها ازجمله سپاه با حضور قوت قلب امام‌جمعه محترم که همراه مردم و ما هستند بتوانیم همه در کنار هم به مردم خدمت کنیم و بحث رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.