چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استفاده از نیروهای بومی موجب موفقیت بیشتر می‌شود/تأکید بر سپردن اقتصاد به مردم
    07 مهر 1397 - 11:56
    شناسه : 138918
    0

    فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئولان باید اقتصاد را به مردم بسپارند گفت: هر وقت از نیروهای بومی در کارها استفاده‌شده آن کار با موفقیت به پایان رسید.

    پ
    پ

    فرمانده سپاه ناحیه لنگرود 9 - استفاده از نیروهای بومی موجب موفقیت بیشتر می‌شود/تأکید بر سپردن اقتصاد به مردم - اقتصاد

    به گزارش فارس، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن امروز در حوزه جنگ نرم به‌شدت در حال فعالیت است اظهار کرد: دشمن ۴۰ سال است که کشور ما را تحریم می‌کند تا مردم را از نظام جدا کند اما مردم ما نشان داده‌اند که همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.
    وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های ما مشکل مدیریتی دارند افزود: برخی از مدیران ما چشم‌هایشان به سمت غرب است درحالی‌که ما در کشور جوانان بااستعداد و نیروهای انقلابی فراوانی داریم.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئولان باید اقتصاد را به مردم بسپارند گفت: هر وقت از نیروهای بومی در کارها استفاده‌شده آن کار با موفقیت به پایان رسیده، مسئولان بدانند که کشور ما منابع سرشاری در بخش‌های مختلف دارد.

    عبدالله پور با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی به جنگ روانی علیه کشورمان روی آورده تصریح کرد: دشمن در تلاش است که با حربه‌های مختلف مردم ما را ناامید کند اما باید بداند که از طریق این تحریم‌ها هم به‌جایی نمی‌رسد و مردم ما نقشه دشمن را باز نقش بر آب خواهند کرد زیرا شرایط از این سخت‌تر را نیز سپری کرده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه به گفته فرماندهان، گیلانی‌ها رشادت‌های فراوانی در سوریه و عراق داشتند افزود: گیلانی‌ها همیشه ازنظر استعداد و هوش نظامی در کشور زبانزد هستند و شهید مرتضی حسین پور شلمانی نیز یکی از این استعدادها بود که با تعداد کمی از نیروها در عراق نقشه آمریکایی‌ها را نقش بر آب و آن‌ها را زمین‌گیر کرد و می‌توان گفت که شهید حسین پور یک املاکی و خوش‌سیرت دیگر در انقلاب ما بود.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه شهید خوش‌سیرت انسانی عجیبی و آسمانی بود بیان کرد: شهید خوش‌سیرت در هنگام مسافرت و در ماشین نزدیک به سه ساعت قرآن می‌خواند و تا صدای روضه حضرت اباعبدالله (ع) را می‌شنید بی‌اختیار اشک‌هایش سرازیر می‌شد.

    عبدالله پور با اشاره به اینکه در اوایل آبان سال ۶۰ به‌عنوان امدادگر عازم جبهه جنوب شد بیان کرد: برای نخستین بار پیش از عملیات فتح المبین به منطقه عملیاتی بین شهر حمیدیه و سوسنگرد و روستا طراح عازم شدم و آنجا فهمیدم که تمام کارهای رزمندگان برای خدا بود و به خاطر همین بود که رزمندگان زیاد مرخصی نبودند و حضور در جبهه برای آن‌ها شیرین بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.