×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سید مصطفی رضازاده - درگذشت قهرمان و مربی شاخص ورزش های رزمی گیلان و ایران در حین امداد رسانی به مجروحان سانحه رانندگی - بوکس
به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، این تصادف در مسیر رستم آباد رودبار به امامزاده هاشم رشت صورت گرفت و در حالی که آن مرحوم برای کمک به حادثه دیدگان تصادف دو خوردوی دیگر از خودروی خود پیاده شده بود ، یک خودروی نیسان با وی و یکی از مصدومان برخورد کرده وسید مصطفی رضازاده قهرمانانه، جان به جان آفرین تسلیم می کند.

سید مصطفی رضازاده بنیانگذار کیک بوکسینگ – موی تای در گیلان و اولین کاپیتان تاریخ کیک بوکسینگ ایران بود که در سه رشته تکواندو، کیک بوکسینگ و موی تای بعنوان ملی پوش و مربیگری ملی ۵ رشته رزمی را در اختیار دارد و باشگاهدار برتر گیلان در سال ۹۴ معرفی شد.
مصطفی رضازاده در باشگاه عقاب المپیک پرورش دهنده قهرمانان بزرگی همچون آرمین هادی پور از قهرمانان تکواندوی آسیا و جهان و بسیاری قهرمانان دیگر بود.

آن مرحوم به عنوان کاپیتان تیم ملی ، مدال طلای رقابت های کیک بوکسینگ جهان در اتریش و به عنوان مربی ، نایب قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا در ماکائو را در کارنامه ورزشی خود داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.