×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر میرشمس مومنی زاده 3 - لزوم بهره گیری از ظرفیت کشاورزی در جهت ایجاد اشتغال و بهبود معیشت - vaj

فرماندار شهرستان رشت در دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و رؤسای بخش های تابعه ، با تاکید بر لزوم اولویت قراردادن اعطای تسهیلات به کشاورزان، خواستار توجه و اهتمام بیش از پیش مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان در بهره گیری از ظرفیت موجود در جهت ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مومنی زاده در این نشست که صبح امروز در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نقش مجموعه جهاد کشاورزی، نقشی پراهمیت است که باید در خصوص ارتقای عملکرد آن بیش ازپیش اهتمام گردد .
وی با اشاره به بالا بودن سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در استان، توسعه کشاورزی را رکن مهم و تاثیرگذار بر توسعه اقتصادی استان و موثر بر معیشت و اقتصاد خانوار گیلانی دانست.
نماینده عالی دولت در مرکز استان، با تاکید بر لزوم اولویت قراردادن اعطای تسهیلات به کشاورزان، خواستار توجه و اهتمام بیش از پیش مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان در بهره گیری از ظرفیت موجود در جهت ایجاد اشتغال و افزایش درآمد و بهبود وضعیت معیشت مردم شد.
میرشمس مومنی زاده به راه اندازی میز خدمت در مراکز وکانونهای جمعیتی در سراسر شهرستان جهت انجام فعالیت های ترویجی – آموزشی اشاره و تاکید کرد: ضرورت دارد جدیت بیشتری دراین خصوص صورت گیرد.
وی توجه به زیرساخت های کشاورزی در شهرستان نظیر لایروبی، آماده سازی تاسیسات، تجهیزات و امکانات مربوط به این حوزه، تجهیزونوسازی ولاینینگ را مهم قلمداد و تاکید کرد: باید برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد.
فرماندار رشت در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل منظم جلسه شورای کشاورزی شهرستان خبر داد و گفت: باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که در طول سال زراعی، ضمن کاهش مشکلات و خسارات کشاورزان، بهره وری لازم به نفع مردم و کشاورزان حاصل اید.

IMG 0089 - لزوم بهره گیری از ظرفیت کشاورزی در جهت ایجاد اشتغال و بهبود معیشت - vaj

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.