×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

670770 orig - شروع ثبت نام جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی شهرستان لاهیجان - شهرستان لاهیجان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ، نشست هم اندیشی جام باشگاههای کتاب و کتابخوانی لاهیجان با حضور خانم ها وحدتی نماینده بخشداری رودبنه؛ رحیمی نماینده آموزش و پرورش رودبنه؛ فیروزی نماینده آموزش و پرورش لاهیجان؛ امیدی و علی پرست مربیان آموزش کارگاه باشگاه کتاب و کتابخوانی؛ فلاح آزاد خواه نماینده بهزیستی شهرستان لاهیجان؛ علی صفرپناه نماینده کتابخانه‌های لاهیجان عصر دیروز ٩ مهر ٩٧ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار گردید.

نگار نادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان در این نشست گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برنامه ای ملی در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی است که امسال سومین دوره آن آغاز می‌شود و هدف آن افزایش سرانه مطالعه در میان کودکان و نوجوانان و ارتقای فرهنگ کتاب کتابخوانی است.لاهیجان دومین سال است که در جام باشگاه‌ کتابخوانی شرکت می کند اولین گام برگزاری دوره کارگاه آموزشی برای تسهیلگران بود که در لاهیجان برگزار گردید با توجه به افزایش دهیارها و معلمان شهر رودبنه کارگاه آموزشی در رودبنه نیز برگزار خواهد شد .

نادری در ادامه افزود: ابتدا تسهیلگر مشخصات خود و اعضای باشگاه را وارد سامانه ثبت باشگاه کتاب و کتابخوانی می کند تسهیلگر می تواند یک معلم یا یک مربی یا یک کتابخوان و هر فردی بالای ١٨ سا ل باشد که علاقمند به ترویج کتاب و کتابخوانی است. جام باشگاه ها در چهار گروه سنی گروه الف: سالهای قبل از دبستان؛ گروه ب سال‌های آغاز دبستان (کلاس اول، دوم، سوم) ؛گروه ج: سالهای پایان دبستان( کلاس چهارم، پنجم ،ششم) گروه د: دوره متوسطه (اول و دوم )می باشد.

محل جلسات می تواند در مهد کودکها ، مدرسه، کتابخانه ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا مسجد باشد .نادری گفت: به همه افزادی که در ثبت نام جام باشگاه ها کمک می کنند با هماهنگی مدیران و روسای مربوطه لوح تقدیر اهداء خواهد شد.

این نشست هر دو هفته یک بار جهت تبادل نظر و برنامه ریزی گام به گام در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.