چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نگاهی به رزومه علی مبصر کاندیدای جوان شهرداری رشت
    11 مهر 1397 - 10:36
    شناسه : 139339
    1

    گزینه های نهایی شهرداری رشت معرفی شدند و در بین گزینه های مطرح شده نام علی مبصر نیز به چشم می خورد. در ادامه نگاهی اجمالی بر رزومه او خواهیم داشت تا با این کاندیدای جوان شهرداری رشت بیشتر آشنا شویم.

    پ
    پ

    مبصر - نگاهی به رزومه علی مبصر کاندیدای جوان شهرداری رشت - رشت

    گزینه های نهایی شهرداری رشت معرفی شدند و در بین گزینه های مطرح شده نام علی مبصر نیز به چشم می خورد. در ادامه نگاهی اجمالی بر رزومه او خواهیم داشت تا با این کاندیدای جوان شهرداری رشت بیشتر آشنا شویم.

    علی مبصر از جمله گزینه های جوان، بومی و کم حاشیه در بین کاندیداهای شهرداری رشت است که از جایگاه علمی و تخصصی ویژه ای نیز برخوردار است.

    او دانش آموخته رشته حقوق و دارای سابقه تحصیل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته عمران می باشد.

    در انتخابات هیات مدیره دوره هفتم با کسب بیشترین آرا در میان مهندسان کاندیدا، به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان راه یافت.

    در زمینه فعالیت در نظام مهندسی ساختمان به استان اکتفا نکرده و در سال ۱۳۹۵ موفق به کسب کرسی کشوری با آرای قابل توجهی بالاتر از دولتمردانی همچون احمد خرم وزیر اسبق راه و شهرسازی و … در سازمان نظام مهندسی کشور شد و در حال حاضر جوان ترین عضو هیات مدیره نظام مهندسی کشور در طول تاریخ این سازمان می باشد.

    وی از سال ۱۳۹۱ نایب رئیس گروه تخصصی عمران و از سال ۱۳۹۴ رئیس گروه تخصصی ترافیک گیلان بوده و هم اکنون نائب رئیس گروه تخصصی ترافیک کشور می باشد.

    علی مبصر همچنین تدریس در دانشگاه های مختلف استان گیلان، ریاست کمیسیون های کارشناسان رسمی ماده ٢٧، امور حقوقی و بیمه ای و مالیاتی و نیز ریاست کمیسیون ورزش و جوانان سازمان نظام مهندسی ساختمان را نیز در رزومه خود دارد.

    حال باید منتظر تصمیم شورانشینان ماند و دید که آیا این جوان با انگیزه و رشتی می تواند به عنوان یکی از ۵ گزینه نهایی شهرداری رشت معرفی شود؟ تاکنون هیچ خبر رسمی از گزینه های مرحله نهایی انتخاب شهردار رشت منتشر نشده است.

    • منبع خبر :  حرف تازه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.