×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان گیلان 11 - بسته حمایت مالی دولت را کافی نمیدانم / بسته حمایتی نوعی توهین به مردم است - لنگرود

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه از جبران گرانی ها در سال ۹۸ اظهار داشت: دولت باید پیش نویس بودجه سال ۹۸ را هر چه زودتر تهیه کند، چرا که طبق قانون لاحیه بودجه سنواتی باید ۱۵ آذر به مجلس تقدیم شود، در واقع نوبخت با این صحبت گذری بر تدوین پیش نویس لایحه داشته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تاکید کرد: اینگونه نیست که دولت برنامه ای برای جبران کاهش قدرت خرید مردم ندارد بلکه در واقع از این زاویه از توجه این نکته در بودجه سال ۹۸ شده است که فاصله زیادی با بودجه نداریم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی به روش های دولت برای جبران کاهش قدرت خرید مردم اشاره کرد، بیان داشت: جبران گرانی همین اقدام برای کاهش نرخ دلار است، افزایش نرخ دلار باعث گرانی اقلام دیگر شد و با اقدامات در عرصه سیاسی و بین الملل حباب دلار ترکید.

لاهوتی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات دولت برای کاهش نرخ ارز اشاره کرد و گفت: معادلات سیاسی که امروز در دنیا اتفاق می افتد، سخنرانی در سازمان ملل و اتفاقاتی که در شورای امنیت سازمان ملل متحد رخ داد که حاکی از تلاش دیپلماتیکی است که بر معادلات اقتصادی تاثیر داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس در خصوص بسته حمایتی دولت برای جبران گرانی ها بیان داشت: این بسته هنوز آماده نیست و این بسته ها که قرار باشد به مردم ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان داده شود را کافی نمی دانم.

وی تاکید: اینکه به مردم پول داده شود را بسته کاملی نمی دانم و از روی جبران کردن گرانی به این روش را نوعی توهین به مردم می دانم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.