×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

علی مبصر حامد عبدالهی - مبصر و عبدالهی فینالیست های احتمالی شهرداری رشت - با مردم

با نزدیک شدن به انتخاب شهردار رشت این سوال به وجود می آید که در بین گزینه های نهایی، چه کسانی شانس بیشتری برای شهردار شدن دارند؟

شنیده ها حاکی از آن است پس از جلسه ای غیر رسمی با حضور ۸ عضو شورا، ۶ نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب شدند و احتمالا در جلسه امروز (شنبه) شورا از بین همین ۶ گزینه ۵ نفر نهایی معرفی شوند. این ۶ نفر عبارتند از حامد عبدالهی، رضا رسولی، علی مبصر، سینا مقدادی، رضا ساغری و بهزاد نیک فهم. البته در ادامه شنیده شد اصلاح طلبان نیز در جلسه ای با حضور هر ۴ عضو لیست امیدشان فاطمه مقیمی را به عنوان گزینه این طیف معرفی کردند.

با در نظر گرفتن طیف های مختلف درون شورایی به نظر می رسد حامد عبدالهی و علی مبصر شانس بیشتری داشته باشند و حتی شانس مبصر از رسولی نیز بیشتر باشد. حامد عبدالهی، رئیس فعلی شورای استان گیلان، با توجه به حضور در شورای شهر رشت از مدت ها قبل تقریبا تکلیف آرای خود و نفرات حامی احتمالی را مشخص کرده است. علی مبصر نیز با وجود حضور دیرهنگام در این مسیر به خوبی توانسته با اقبال عمومی روبرو شود و با توجه به تجارب و جایگاه کشوری در سازمان نظام مهندسی جمعی از شورانشینان را مجاب به حمایت از خود به عنوان یک گزینه جوان و متخصص کند.

شاید علی مبصر و حامد عبدالهی فینالیست های شهرداری رشت باشند و با توجه به شانس بسیار کم بعضی از گزینه ها سایر اعضای شورا نیز ممکن است یکی از این دو گزینه را برگزینند و در نهایت از بین این دو گزینه یک نفر شهردار رشت شود.

اما شورای رشت نشان داده است که تا آخرین لحظه ممکن است تصمیم اعضا تغییر کند و حتی در ساعات پایانی نیز تمامی معادلات را تغییر دهد که با در نظر گرفتن این ویژگی شورانشینان، باید اعتراف کرد هیچ تحلیل و پیش بینی در این خصوص نمی تواند قطعیت داشته باشد. بنابراین بهتر است از پیش بینی رای احتمالی هر عضو خودداری شود و بدون بیان جزییات بیشتر و چینش احتمالی آرا، تنها به معرفی دو گزینه ای که با تحلیل های فعلی و تا این لحظه شانس بیشتری دارند اکتفا کرد!

  • منبع خبر : حرف تازه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.