×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شورای اداری آستانه اشرفیه 1 - پیروزی در دادگاه بین‌المللی لاهه یک افتخار بزرگ برای ایران است - آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس، امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه اعلام مشکلات مردم در تریبون نماز جمعه باعث از بین رفتن همدلی می‌شود اظهار کرد: اگر مردم مشکلاتی را به امام‌جمعه بیان می‌کنند نباید این مشکل را از تریبون نماز جمعه اعلام کرد و باید این مشکل را دریک فضای خاص و آرام حل کرد.

رمز موفقیت در شهرستان هم‌افزایی و همدلی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی با اشاره به اینکه رمز موفقیت در شهرستان هم‌افزایی و همدلی است گفت: برای اینکه شهر پیشرفت کند و یک مجموعه به موفقیت برسد باید بین آن مجموعه و مردم همدلی و هم‌افزایی وجود داشته باشد.

وی با اذعان به اینکه اگر کسی می‌داند نمی‌تواند مدیر باشد نباید مدیریت مجموعه‌ای را بر عهده گیرد تصریح کرد: در فطرت جسمی انسان حس و علاقه به مدیر بودن وجود دارد و انسان ذاتاً دوست دارد مدیر باشد این کار یک ثواب است ولی کسی که توانایی آن را ندارد نباید این پست را بپذیرد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه یک مدیر برای پذیرش مدیریت باید همه جوانب آن را بسنجد خاطرنشان کرد: کسی که مدیر می‌شود دیگر مثل یک فرد عادی آرامش ندارد و باید سعی کند در کنار استرس مجموعه خود را به‌درستی مدیریت کند تا مشکلات مردم مرتفع شود.

رحیم حیدری - پیروزی در دادگاه بین‌المللی لاهه یک افتخار بزرگ برای ایران است - آستانه‌اشرفیه

تشکیل سامانه پاسخگویی ادارات به شهروندان از ۱۷ مهرماه جاری

فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز با بیان اینکه پیروزی در دادگاه بین‌المللی لاهه یک افتخار بزرگ برای ایران است اظهار کرد: آمریکا در همه مراجع و دادگاه‌های بین‌المللی نفوذ زیادی دارد و به‌راحتی با لابی‌گری رأی‌ها را به نفع خود تغییر می‌دهد ولی به دلیل درستی کار تیم دیپلماسی ایران، دادگاه لاهه رأی به پیروزی ایران داد و آمریکا را نقض‌کننده قرارداد برجام دانست.

رحیم حیدری با اشاره به تلاش تیم‌های امدادی در باراندگی تصریح کرد: با توجه به اخطاری که هواشناسی گیلان مبنی بر احتمال بارندگی شدید داده بود ستاد مدیریت بحران در شهرستان تشکیل شد که مدیران در این زمینه بسیار خوب عمل کردند و مردم ما کمترین آسیب را دیدند.

وی با اشاره تشکیل سامانه پاسخگویی ادارات به شهروندان از ۱۷ مهرماه جاری افزود: ایجاد سامانه پاسخ‌گویی ادارات، موجب می‌شود تا مردم کمتر معطل شوند و از طرفی مدیران هم وقت بیشتری برای رسیدگی به مجموعه خوددارند.

مشکل کمبود گوشت و مرغ منجمد نداریم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه‌اشرفیه نیز با بیان اینکه شهرستان ازلحاظ گندم و آرد برای نانوایی‌ها مشکلی ندارد اظهار کرد: با توجه به دستور استان، تأمین گندم و آرد برای هر شهرستان به خود شهرستان محول شد و ما نیز با توجه به پیش‌بینی افزایش جمعیت، آرد و گندم موردنیاز برای نانوایی‌ها را تأمین کردیم.

محمدرضا حامیان با اشاره به خرید گوشت و مرغ منجمد جهت تنظیم بازار افزود: برای اینکه بتوانیم بازار را تنظیم و از کمبود کالا جلوگیری کنیم ۱۹ تن مرغ و دو تن گوشت منجمد شده تهیه شد تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

شورای اداری آستانه اشرفیه 3 - پیروزی در دادگاه بین‌المللی لاهه یک افتخار بزرگ برای ایران است - آستانه‌اشرفیه

شورای اداری آستانه اشرفیه 2 - پیروزی در دادگاه بین‌المللی لاهه یک افتخار بزرگ برای ایران است - آستانه‌اشرفیه

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.