سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41328 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیامکهای تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس را این فرد می فرستاد/عکس
    16 مهر 1397 - 11:21
    شناسه : 139795
    0

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نوشت:در خصوص منبع پیامک‌های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس اظهار کرد: متولی اصلی پیامک‌های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی‌خواهد و خود افراد دخیل در این امر اعلام کرده اند که ارسال این پیامک ها کار چه کسی است. محمدرحیم نوروزیان،افزود: این فرد تاکنون دستگیر نشده و از […]

    پ
    پ

    پیامک مجلس - پیامکهای تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس را این فرد می فرستاد/عکس -

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نوشت:در خصوص منبع پیامک‌های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس اظهار کرد: متولی اصلی پیامک‌های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی‌خواهد و خود افراد دخیل در این امر اعلام کرده اند که ارسال این پیامک ها کار چه کسی است.

    محمدرحیم نوروزیان،افزود: این فرد تاکنون دستگیر نشده و از سوی یک حسینیه است که آشکارا اعلام کردند که کار آن‌ها بوده و مساله پنهانی نبوده است.

    نوروزیان بیان کرد: این فرد آقای خلیل موحد(عضو سابق شورای شهر مشهد) بوده که در حسینیه ای در خیابان چمران مشهد مشغول فعالیت است.
    خلیل موحد

    نوروزیان - پیامکهای تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس را این فرد می فرستاد/عکس -
    نوروزیان گفت: بعضی از افرادی که این پیامک‌ها را ارسال کردند، اصلا نمی‌دانند FATF چه هست؛ این نوع حرکت‌ها مطرود است و ما باید برای رای مردم و نظر آن ‍‌ها احترام قائل شویم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.