شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بخشی: پرداخت سه میلیارد از مطالبات سپیدرود/ زمان ساخت استادیوم تختی انزلی مشخص نیست/ صادقی: سیاست ورزش و جوانان انجام کارهای بزرگ است
    18 مهر 1397 - 23:53
    شناسه : 140074
    0

    در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در رشت پرداخت سه‌میلیاردی مطالبات تیم فوتبال سپیدرود و عدم نتیجه‌گیری این تیم در لیگ برتر از موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود.

    پ
    پ

    مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در رشت با بیان اینکه ۲۶۵  رویداد برای هفته ورزش و جوانان در گیلان برنامه‌ریزی‌شده اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی نمایشی از دستاوردهای ورزش استان گیلان است.

    IMG 0397 Custom - بخشی: پرداخت سه میلیارد از مطالبات سپیدرود/ زمان ساخت استادیوم تختی انزلی مشخص نیست/ صادقی: سیاست ورزش و جوانان انجام کارهای بزرگ است -

    مریم بخشی با بیان اینکه برخلاف سال‌های گذشته برنامه‌های حوزه جوانان پررنگ‌تر است افزود: باید مطالبات جوانان در حوزه‌های مشخص و تخصصی در سطح اداره کل بیشتر دنبال شود.

    پرداخت سه میلیارد از مطالبات سپیدرود

    وی با اشاره به پرداخت بخش اعظم مطالبات سپیدرودی‌ها افزود: سه میلیارد از مطالبات بازیکنان پرداخت‌شده اما تقابل سپیدرودی‌ها با رقبای سخت منجر به نتیجه نگرفتن شده است.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه در سال گذشته شش میلیارد تومان برای استادیوم‌ها هزینه شده افزود: زیرساخت‌های ورزشی استان در سطح بالایی از بین رفته‌اند و نیازمند تزریق اعتبار هستند.

    بخشی در پاسخ به اینکه برخی از ورزشکاران پاراالمپیکی حتی با هشت مدال رنگارنگ بیکار هستند تصریح کرد: طبق قانون فرزندان ورزشکاران موفق معلول می‌توانند استخدام می‌شوند اما این محدودیت‌ها باتدبیر استاندار تا حدودی در حال حل است.

    وی در پاسخ به اثبات و یا رد تبعیض بین ورزشکاران سالم و معلول به‌ویژه در بحث پاداش‌ها و هزینه‌های توجیهی برای سفر گفت: تمام تلاش ورزش و جوانان استان در راستای کم کردن اختلاف دریافتی‌های ورزشکاران است.

    مسیر ویلچیری برای ورزشکاران پاراالمپیکی باید اصلاح شود

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پاسخ به فقدان وجود پایگاه قهرمانی برای ورزشکاران جانباز و معلول در گیلان تصریح کرد: تمامی ورزشکاران می‌تواند از پایگاه‌های موجود به‌صورت رایگان استفاده کند اما مسیر ویلچیری برای ورزشکاران پاراالمپیکی باید اصلاح شود.

    روند تکمیل و آماده سازی ورزشگاه تختی انزلی در چه مرحله ایست؟

    بخشی در پاسخ به این سوال خبرنگار گیل خبر در خصوص ورزشگاه تختی انزلی اظهار داشت: برای آماده سازی این ورزشگاه زمان دقیقی را نمیتوان مطرح نمود اما بنده چند بار از ورزشگاه تختی انزلی بازدید کردم و به شدت پیگیر ساخت آن هستیم.همچنین رایزنی هایی با پیمانکار طرح صورت گرفته که حتی میله گردی که در تعهد پیمان کار نبوده را از منابع خودش تامین کند و در کل کار در حال انجام است.

    بخشی با اشاره به زمان بر بودن روند اداری موافقت نامه ها و اعتبار و تخمین هزینه ها افزود: پیمان کار نیز در این پروژه مطالباتی دارد که در روند کار تاثیر بسزایی دارد. همچینین روند ساخت با مشکلات تخریب، ترمیم، ساخت و در عین حال انجام بازی های ملوان در این ورزشگاه روبروست.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان همچنین در مورد بازنشستگان ورزش گیلان نیز گفت: به زودی سمیناری با حضور مدیران کل استان ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود که یکی از موضوعات مورد بحث همین موضوع است. البته این مورد به ما ابلاغ شده است ولی هنوز یک نفر نیز در کشور تغییر پیدا نکرده است. البته بازنشستگان نیز تاکنون از مقام خود استعفا نداده اند. قطعا هر قانونی که بیاید ما اجرایی خواهیم کرد. به عنوان یک جوان سیاست هایی که دولت و مقام معظم رهبری در مورد جوانان دارند در دستور کار ما قرار دارد.

    image2219 - بخشی: پرداخت سه میلیارد از مطالبات سپیدرود/ زمان ساخت استادیوم تختی انزلی مشخص نیست/ صادقی: سیاست ورزش و جوانان انجام کارهای بزرگ است -

    برگزاری نمایشگاه توانمندی ورزش گیلان در هفته ورزش و جوانان

    معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست خبری با بیان اینکه سیاست ورزش و جوانان انجام کارهای بزرگ است اظهار کرد: برای انجام کارهای بزرگ باید زیرساخت‌های ورزشی استان افزایش پیدا کند.

    صادقی با تأکید بر همراهی رسانه‌ها در جهت توسعه ورزش استان افزود: نیازمند پخش برنامه‌های ورزشی از سوی رسانه‌ها با سرعت و پخش زنده به‌منظور توسعه ورزش هستیم.

    وی با اشاره به میزبانی مسابقات جهانی، بین‌المللی و ملی در گیلان گفت: تلاش‌ها و وجود استعدادهای نیروی انسانی و تجهیزاتی بسیار زیاد در گیلان موجب شده تا گیلان تجربه میزبانی مسابقاتی جهانی، بین‌المللی و ملی را داشته باشد.

    معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی ورزش گیلان در هفته ورزش و جوانان تصریح کرد: نمایشگاه‌های ورزش و‌ جوانان در گیلان باهدف توسعه ورزش برای همه و همچنین نمایش مستقیم و عملی رشته‌های ورزشی برای مردم در مجموعه یادگار امام برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی در نمایشگاه توانمندی ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم‌های استعدادیابی در نمایشگاه دستاوردهای ورزشی باهدف آموزش و هدایت ورزشکاران در زمینه تمامی ورزش‌ها به‌صورت حضور دارند و تا سطح مقدمات استعدادها را هدایت می‌کنند.

    صادقی با بیان اینکه ورزش همگانی طی سال‌های گذشته با استقبال نزولی همراه بوده افزود: با انتشار فراخوان استعدادیابی و‌ برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های ورزشی می‌توان در توسعه ورزش همگانی گام برداشت.

    معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان بر تزریق اعتبار دولتی به هیئت ورزشی فعال و برنامه محور تأکید کرد و گفت: رویکرد ورزش و جوانان گیلان مساعدت مالی هیئتی‌های ورزشی مبنی برداشتن برنامه بوده و یکی از دلایل توسعه ورزش گیلان نیز مطالبه برنامه محور بودن هیئت‌های ورزشی است.

    image3791 - بخشی: پرداخت سه میلیارد از مطالبات سپیدرود/ زمان ساخت استادیوم تختی انزلی مشخص نیست/ صادقی: سیاست ورزش و جوانان انجام کارهای بزرگ است -

    حضور ۲۸ سازمان و گروه مردم‌نهاد در طرح اوقات فراغت

    معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های اوقات فراقت گیلان طی امسال اظهار کرد: ۲۸ سازمان و گروه مردم‌نهاد در طرح اوقات فراغت ورزش و جوانان گیلان حضور داشتند و برنامه‌های حوزه جوانان را دنبال کرده‌اند.

    اسماعیلی از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و چندین برنامه‌ فرهنگی اجتماعی در طی هفته تربیت‌بدنی در گیلان خبر داد و افزود: در راستای اجتماعی مردم ورزش برنامه‌های را برای تکریم خانواده و ‌تقویت نشاط اجتماعی در دستور کار قرار داده‌ایم.

    وی با اشاره به طرح مشاوره پیش از ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: این دوره‌ها به‌صورت کاملاً رایگان با حضور ۴۰ مربی زبده ازدواج و خانواده برای جوانان در شرف ازدواج برگزار می‌شود.

    معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه درگذشته برنامه‌های خانواده محور تنها در مرکز استان برگزار می‌شد افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های حوزه جوانان اداره کل حتی در سطح شهرستان‌ها و روستاها برگزار خواهد شد.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.