×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح لاهیجان 5 - اجازه سوء استفاده به عناصر معاند نظام اسلامی را نمی دهیم -

سرهنگ رسول عزیزی روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح لاهیجان افزود: با تعامل انقلابی با همه نیروهای مسلح ، دولت ، قوه قضائیه و ارگان های حاکمیتی نظام ، مشکلات را پشت سر گذاشته و با قوام بخشیدن به ثبات و امنیت موجود ، اجازه سوء استفاده به عناصر فریب خورده و معاند اسلامی را نمی دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای همکاری با جامعه و نخبگان است که در جهت پیشگیری و کاهش جرائم اقدام شود و نیروی انتظامی با اراده پولادین ، از ناموس و اموال مردم حفاظت می کند.

وی اظهار داشت: مشاوره ، آموزش عمومی ، سالم نگهداشتن جامعه و ارتقای سلامت اعتقادی ، روانی، معنوی و ظاهری جامعه بخش دیگری از اقدامات ناجا در جامعه است.

سرهنگ عزیزی افزود: نیروی انتظامی با همبستگی و همکاری تک تک همکاران و اعمال قانون وظیفه خود را به خوبی انجام داده و براساس نظرسنجی که صورت گرفته؛ اعتماد و میزان رضایتمندی از نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان افزایش قابل توجهی طی یک سال گذشته داشته است.

وی یادآور شد: در شش ماه گذشته ۲۱هزار و ۳۹۲مورد تماس با تلفنی ۱۱۰شهرستان گرفته شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: ۲۱هزار و ۵۴۰ جلد گذرنامه با استقرار دایره صدور گذرنامه شرق گیلان در لاهیجان توسط نیروی انتظامی صادر شده ضمن اینکه بیش از یکصد هزار مورد سوء سابقه توسط پلیس آگاه و بیش از چهارهزار و ۳۴۱فقره گواهی عدم سوءپیشینه و تشخیص هویت صادر شده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان یادآور شد: بیش از یکصد کیلوگرم نیز انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این مدت در لاهیجان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹درصد افزایش نشان می دهد.

در پایان این مراسم چند تن از فرماندهان پاسگاه های انتظامی و کلانتری ها، شوراهای معتمد پلیس ، فرماندهان نمونه ، پلیس افتخاری ، آتش نشانان شهرستان و شماری از خانواده های شهدا تجلیل شدند.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.