×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

لاهوتی نماینده لنگرود - آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال دیگر نیز افتتاح نمی شود/ این پروژه در ۳۰ سال گذشته در حال اجرا و عملیاتی شدن بوده است -

مهرداد بائوج لاهوتی ، با اشاره به روند اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال، گفت: این پروژه در بیش از ۳۰ سال گذشته در حال اجرا و عملیاتی شدن بوده است، این پروژه ابتدا به بنیاد مستضعفان واگذار شد و در دولت سازندگی قرار بود که در قالب ارایه زمین به بنیاد، این پروژه ساخته شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه این پروژه بعد از مدتی به مشکلات عدیده ای خورد و پروژه عمرانی که می شد با حدود یک هزار میلیارد تومان ساخته شود، تا امروز چندین برابر آن هزینه شده، اما هنوز هم به نتیجه قابل قبول نرسیده است.

وی ادامه داد: البته در دو یا سه سال اخیر روند اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال سرعت گرفته و امروز پیشرفت این پروژه محسوس است.

بائوج لاهوتی تصریح کرد: متأسفانه امروز دولت با کمبود اعتبار و بودجه در تمام عرصه ها به ویژه حوزه عمرانی و اجرای پروژه های نیمه تمام روبه رو هست و قطعا این مسئله بر روند اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال اثر سوء خواهد گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آزادراه تهران-شمال به یک اثر باستانی تبدیل شده است، گفت: امیدواریم هر چه سریعتر با تخصیص اعتبارات کلان، بخشی از فازهای عملیاتی این پروژه افتتاح شود.

وی افزود: به نظر من با روند کنونی و نحوه اختصاصاعتبارات، پروژه آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال دیگر نیز قابل بهره برداری نیست، بنابر این راه کار اساسی امروز تخصیص اعتبارات به صورت ویژه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.