×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

فرداد جنابی - كاركنان شهرداری لاهيجان ويزيت رايگان و پوشش بيمه تكميلی می‌شوند - با مردم
فرداد جنابی در گفت‌وگویی افزود: نیروی انسانی سالم و متخصص، جزو سرمایه‌های اصلی هر سازمان و اداره‌ای بوده و ارتقاء سطح سلامت و دانش آن‌ها تأثیرات مثبتی بر روند فعالیت روزانه و ارائه خدمات توسط آنان به شهروندان دارد.

وی بابیان اینکه کارکنان شهرداری ازجمله افراد زحمتکشی هستند که برای عمران و آبادانی و پاکیزگی شهر تلاش می‌کنند و خود و خانواده‌های آن‌ها در مواقع بیماری به‌جز بیمه اولیه از حمایتی برخوردار نبودند.

وی افزود: از زمان آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان و با حمایت و همراهی اعضای شورای شهر و پیگیری‌های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان درصدد بودیم بسته‌های حمایتی از وضعیت پزشکی و سلامت کارکنان را در دستور کار قرار دهیم که ضمن عقد قرارداد با پزشک معتمد ازاین‌پس کارکنان شهرداری و افراد تحت تکفل آنان می‌توانند خدمات ویزیت و تزریقات را به‌صورت رایگان دریافت کنند.
جنابی اضافه کرد: پوشش بیمه تکمیلی نیز از دیگر بسته‌های حمایتی است که برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته‌شده تا ازاین‌پس کارکنان شهرداری لاهیجان و خانواده‌های آن‌ها دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: جای دارد از اعضای شورای اسلامی و دکتر کاظمی شهردار پرتلاش لاهیجان برای حمایت از وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری قدردانی نمایم.

جنابی افزود: در طول مدت یک سال گذشته توجه به وضعیت معیشتی کارکنان و پرداخت به‌موقع حقوق و اضافه‌کار و توزیع بسته‌های حمایتی در مناسبت‌های مختلف ازجمله برنامه‌های مدیریت شهری برای قدردانی از زحمات کارکنان پرتلاش شهرداری لاهیجان بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.