پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازرسی و ضبط پرونده‌های مالی و اداری اداره کل ورزش و جوانان گیلان
    27 مهر 1397 - 18:55
    شناسه : 140720
    0

    شنیده ها حکایت از آن دارد که روز گذشته تمامی پرونده های مالی و اداری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان که مربوط به دوره مدیریت مسعود رهنما، مدیرکل سابق این اداره کل بوده، توسط یک دستگاه ذی صلاح امنیتی بازرسی و ضبط گردید.

    پ
    پ

    اداره کل ورزش و جوانان گیلان - بازرسی و ضبط پرونده‌های مالی و اداری اداره کل ورزش و جوانان گیلان - گیلان

    بنا بر گفته های چند فرد آگاه ۵ نفر از مامورین این دستگاه تمامی پرونده های مالی و اداری دوران تصدی مسعود رهنما بر اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان را بررسی و به همراه خود بردند.

    گفته می شود مدارک و اسناد مربوط به تخلفات رخ داده درون این اداره کل در اختیار این نهاد قرار گرفته و به زودی اخبار تکمیلی پس از بررسی کامل تخلفات رخ داده در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منتشر خواهد شد. البته بنا بر ادعای برخی از افراد آگاه در این مجموعه، پرونده هایی از تخلفات میلیاردی نیز وجود دارد که هنوز مورد تایید نیست.

    گفتنیست چندی پیش اخباری در خصوص بازداشت مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان گیلان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کاراته بانوان آن هم بدون اخذ مجوزهای لازم منتشر شده بود. در این شرایط باید دید آیا روند بازداشت مدیران متخلف در گیلان همچنان ادامه خواهد داشت؟!

    هنوز این شنیده ها تایید یا تکذیب نمی شود.

    منبع خبر : سپیدخبر

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.