جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته
    13 مرداد 1397 - 19:26
    شناسه : 140810
    0

    به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، مهندس علی بهارمست با اشاره به افزایش شهرنشینی و بروز معضلات متعدد شهرنشینان در دهه های پایانی قرن بیستم، بیان داشت: با توسعه روزانه و شهری شدن زندگی بشر مفاهیم مربوط به توسعه پایدار به حیطه شهر وارد شده است. توسعه پایدار شهر محصول […]

    پ
    پ

    مست - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، مهندس علی بهارمست با اشاره به افزایش شهرنشینی و بروز معضلات متعدد شهرنشینان در دهه های پایانی قرن بیستم، بیان داشت: با توسعه روزانه و شهری شدن زندگی بشر مفاهیم مربوط به توسعه پایدار به حیطه شهر وارد شده است. توسعه پایدار شهر محصول نگاه های جدید به عدالت اجتماعی، فضایی و محیطی نسبت به شهر و ارتقاء رفاه و آسایش شهروندی است.

    photo 2018 08 04 19 46 06 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر محرومیت نسبی منطقه ۴ در برخورداری از زیرساخت های توسعه ای خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به عنوان یکی از ابزارهای لازم زمینه را در اجرای موفق طرح های توسعه شهری فراهم می کند. بر این اساس پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

     photo 2018 08 04 19 46 14 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    وی افزود: بر این اساس شهرداری منطقه ۴ با برخورداری از حمایت های اعضای محترم شورای شهر رشت به خصوص کمیسیون عمران در بحث تخصیص بودجه عمرانی از رشد بسیار مطلوبی نسبت به سال های گذشته برخوردار شد.

    کیفیت اجرای پروژه های عمرانی در کاهش هزینه های شهری نقش بسزایی دارد/ اجرای بیش از ۵۰ پروژه عمرانی طی یک سال در سطح منطقه ۴

    ENG AMIRLOU - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    در ادامه مهندس آرش امیرلو ضمن قدردانی ازتلاش مدیران قبلی شهرداری منطقه ۴ تصریح کرد: شهرداری منطقه ۴ در سال های گذشته، به لحاظ تخصیص بودجه در بحث برنامه زیرسازی، جدول کشی و آسفالت از دیگر مناطق همواره عقب می ماند، اما سال جاری با تخصیص بودجه ۲۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومانی در بحث زیرسازی، آسفالت و ترمیم نوارهای حفاری توانست نسبت به دیگر مناطق از رشد بسیار خوبی بهره مند گردد.

     photo 2018 08 04 19 46 18 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت در خصوص پروژه های عمرانی شاخص سال ۹۷ گفت: امسال اجرای سه پروژه شاخص و بزرگ عمرانی در برنامه شهرداری منطقه ۴ قرار دارد که عبارتند از عملیات زیرسازی و روکش آسفالت معابر خاکی و همسطح سازی منهول های سطح منطقه ۴ به متراژ ۱۴۵ هزار مترمربع با برآورد اولیه هزینه حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و فرعی در محدوده منطقه ۴ با متراژ ۴۵ هزار متر مربع و برآورد اولیه بیش از ۳ میلیارد تومان و عملیات ساماندهی، توسعه و بهسازی شامل پیاده روسازی، حتی نصب روشنایی معابر بلوار شهید افتخاری حد فاصل دخانیات تا نمایندگی محمودی با برآورد اولیه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، هر سه پروژه فوق در مرحله اخذ پیمانکار است و از دو هفته آینده آغاز به کار خواهد شد.

    photo 2018 08 04 19 46 44 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    مدیر منطقه ۴ با تاکید بر اینکه کیفیت اجرای پروژه های عمرانی نقش بسزایی در کاهش هزینه های شهری خواهد داشت، گفت: از آن جایی که هر پروژه عمرانی به مرور زمان، هویت شهر را می سازد. لذا دقت در مطالعات و طراحی پروژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که پروژه های عمرانی به عنوان یک سازه اجتماعی همواره در معرض دید شهروندان است.

    photo 2018 08 04 19 46 29 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    مهندس امیرلو تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری منطقه ۴ در ورودی هر رشت از غرب استان قرار گرفته در حال حاضر پروژه های بسیار مهمی در حال اجراست که از آن جمله می توان به پروژه ایجاد دور برگردان در بلوار شهید افتخاری مقابل ساختمان بنیاد شهید شهرستان رشت با اعتباری به مبلغ ۲۱۱ میلیون تومان، پروژه تعویض و همسطح سازی درب منهول ها به صورت موردی در سه ناحیه با هزینه کرد بین ۱۱۵ الی ۱۲۰ میلیون تومان، پروژه لکه گیری معابر آسفالتی شامل ترمیم چاله ها، ترک ها و… در سه ناحیه با اخذ سه پیمانکار و هزینه کرد بین ۲۳۰ تا ۲۴۰ میلیون تومانی و… اشاره داشت.

    photo 2018 08 04 19 46 33 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    وی با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه ۴ یکی از مناطق محروم شهرستان رشت است، گفت: در این منطقه به واسطه ایجاد حفاری های مکرر توسط دستگاه های حفار ناگزیر به اخذ سه پیمانکار در راستای ترمیم نوارهای حفاری در سه ناحیه شده ایم. البته پروژه های ترمیم نوارهای حفاری معابر نواحی منطقه ۴ با هزینه کرد بین ۲۳۰ تا ۲۴۰ میلیون تومانی در یک پروسه دو ماهه انجام خواهند شد.

     photo 2018 08 04 19 46 36 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت از اجرای بیش از ۵۰ پروژه عمرانی طی یک سال در سطح منطقه خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های یک ساله مجموعه همکاران شهرداری منطقه ۴ پروژه های بسیاری مهمی در دست اقدام معاونت عمران این شهرداری قرار گرفته که در مرحله اخذ پیمانکار است و از آن جمله می توان به عملیات ایمن سازی و مناسب سازی معابر، نصب تابلوهای نامگذاری کوچه و معابر منطقه ۴، بهسازی سرویس های بهداشتی محدوده منطقه ۴، تعمیر، ترمیم و یا تعویض درز انبساط پل روگذر میدان شهید افتخاری، عملیات احداث دیوار حائل( گابیون بندی) رودخانه گوهر رود در محدوده منطقه ۴ جنب بیمارستان رازی و پارک گلها، عملیات تعمیر، بهسازی و رنگ آمیزی سرعت کاهها اشاره داشت.

    photo 2018 08 04 19 46 25 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -
    photo 2018 08 04 19 46 41 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -
    photo 2018 08 04 19 46 48 - افزایش بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۴ نسبت به سالهای گذشته -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.