×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

2495039 - مدال طلای تکواندوکار گیلانی در رقابت های گرندپری انگلیس - تکواندوکار گیلانی

در ادامه چهارمین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۸ که به میزبانی انگلستان در منچستر جریان دارد، دیروز شنبه ۲۸ مهرماه دو عضو تیم ملی تکواندو کشورمان در وزن ۵۸- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

آرمین هادی پور(تکواندوکار گیلانی) اولین نماینده ایران ابتدا ۲۳ بر ۱۱ «سرگیو سوزوکی» از ژاپن را شکست داد و در ادامه ۲۶ بر ۱۶ مقابل «رامنارونگ ساوکویهاری» از تایلند به برتری دست یافت و در ادامه با پیروزی ۲۴ بر ۱۰ مقابل «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این تکواندوکار کشورمان در این مرحله برابر «گابریل تروتستا»ی اسپانیایی در حالی که وقت اول را ۶ بر یک واگذار کرده بود، ۱۷ بر ۱۵ پیروز و راهی مبارزه نهایی شد و با «تای هون کیم» کره ای با طلای آسیا و بازیهای آسیایی ۲۰۱۸، طلای ۲۰۱۷ جهان و برنز المپیک مبارزه کرد. این دیدار جذاب و دیدنی با برتری هادی پور آغاز شد و وی توانست برتری را به رقیب نامدار خود دیکته کرده و در نهایت با برتری ۱۶ بر ۱۲ به نشان طلا دست یافت تا طلسم نگرفتن مدال طلای ایران در رقابتهای گرندپری شکسته شود.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن بعد از برتری ۲۴ بر ۱۶ مقابل «گاشیم مگمدوف» از آذربایجان، برابر «آدرین ویسنته» از اسپانیا ۱۷ بر ۱۴ باخت و حذف شد.

تیم ملی ایران با ۵ تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود که با طلای آرمین هادی پور ، مدال نقره میرهاشم حسینی و مدال برنز سجاد مردانی به کار خود پایان داد. فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی هم از دور مسابقات کنار رفت.

این دوره از مسابقات امروز یکشنبه به پایان می رسد و تیم ملی ایران نماینده ای در روز پایانی ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.