شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارتقا کیفیت عملیاتی پست بانک‌ها در مناطق روستایی/ تاسیس ۲۰شعبه رسمی و ۴۱۶باجه روستایی پست بانک از سال۷۵
    02 آبان 1397 - 15:38
    شناسه : 141102
    0

    گیل نگاه نوشت: مدیر روابط عمومی پست بانک استان گیلان گفت: تقریبا ۲۵۰ دستگاه خودپرداز وجود دارد که بخش اعظمی از این تعداد در روستا هستند و از این تعداد ۶۰ دستگاه به صورت رایگان با هدف پیشبرد خدمات الکترونیکی بانکداری در روستا‌ها قرار داده شده است.

    پ
    پ

    زاده مدیر روابط عمومی پست بانک استان گیلان - ارتقا کیفیت عملیاتی پست بانک‌ها در مناطق روستایی/ تاسیس ۲۰شعبه رسمی و ۴۱۶باجه روستایی پست بانک از سال۷۵ - با مردم

    یوسف زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پست بانک یک بانک دولتی است و از سال ۷۵ با هدف ارائه خدمات بانکی در نقاط کم برخوردار تاسیس شده است گفت: در گیلان ۲۰ شعبه رسمی و ۴۱۶ باجه روستایی تاسیس شده است.

    او ادامه داد: تقریبا ۲۵۰ دستگاه خودپرداز وجود دارد که بخش اعظمی از این تعداد در روستا هستند و از این تعداد ۶۰ دستگاه به صورت رایگان با هدف پیشبرد خدمات الکترونیکی بانکداری در روستا‌ها قرار داده شده است.

    او گفت: پست بانک اکنون جزء ۴ بانک عامل صندوق توسعه ملی در توسعه اشتغالزایی است که مرحله اول این امر با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و خدمات انجام گرفته است و برای آغاز مرحله دوم اشتغالزایی منتظر اعتبارات لازم برای ارائه تسهیلات و اشتغالزایی هستیم.

    یوسف زاده با اشاره به این که بیش از ۶۰ درصد تخصیص تسهیلات در حوزه روستا‌ها انجام می‌شود گفت: بر اساس اساس نامه ای که سال گذشته توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، دو وظیفه اصلی از جمله بانک تخصصی در حوزهICT و IT کشور و دیگر خرده بانکداری و حضور در حوزه روستاها برای ما معین گردید.

    او ادامه داد: در همین راستا برای ساماندهی، تمامی باجه ها در حوزه روستا که دارای خدمات بانکی و در شرف دریافت کد بانک مرکزی هستند این امر موجب ارتقای کیفیت عملیاتی پست بانک‌ها در مناطق روستایی می شود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.