جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولین همایش بزرگ و رایگان فن بیان و اصول سخنرانی در لاهیجان برگزار می‌شود
    02 آبان 1397 - 19:28
    شناسه : 141138
    0

    اولین همایش بزرگ و رایگان فن بیان و اصول سخنرانی در لاهیجان به همت روابط عمومی فرمانداری این شهرستان و انجمن سخنرانان گیلان برگزار می‌شود.

    پ
    پ

    همایش بزرگ و رایگان فن بیان و اصول سخنرانی در لاهیجان - اولین همایش بزرگ و رایگان فن بیان و اصول سخنرانی در لاهیجان برگزار می‌شود - امیر جانبازی
    به گزارش «بامردم»، این همایش روز یکشنبه ششم آبان ماه از ساعت 16 الی 20 در سالن شهرداری لاهیجان (جنب ساختمان شورای شهر) برگزار خواهد شد.

    سخنران اصلی این همایش سجاد قاضی مشاور سخنرانی مدیران ارشد کشور و بنیان‌گذار و رئیس انجمن سخنرانان گیلان سخنران اصلی و مجری‌گری این برنامه را مصطفی رفیعی گوینده رادیو و از مجریان توانمند استان بر عهده خواهد داشت.

    اجرای سخنرانی‌های کوتاه، تکنیک‌های اعتمادبه‌نفس و مهار استرس در سخنرانی، جذابیت کلام و اصول سخنرانی همراه با تمرین‌ها و بازی‌های کاربردی ازجمله مواردی است که در این همایش چهارساعته برگزار خواهد شد.

    پیش‌ازاین امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان از برگزاری این کارگاه خبر داده و گفته بود: این آمادگی از سوی مجموعه فرمانداری شهرستان وجود دارد تا در راستای افزایش مهارت‌های مردم فهیم شهرستان دوره‌های رایگان عمومی و تخصصی مختلف برگزار شود.

    شایان‌ذکر است اولین همایش بزرگ فن بیان و اصول سخنرانی در لاهیجان (هشتمین همایش انجمن سخنرانان گیلان) به همت روابط عمومی فرمانداری لاهیجان و انجمن سخنرانان گیلان و با همکاری شهرداری لاهیجان برگزار می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.