×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امیرجانبازی

در جریان درج خبر در خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایسنا و سایت خبری گیل نگاه مبنی بر آمار بالای غرق شدگان در شهرستان رودسر فرماندار رودسر مطالبی را اعلام داشت.

به گزارش «بامردم»، امیر جانبازی رودسری گفت : برخلاف آنچه که از قول روابط عمومی هیأت نجات غریق گیلان در خبرگزاری ها اعلام شده است مبنی بر اینکه آمار غرق شدگان در شهرستان رودسر بالاست و از ابتدای فصل تابستان امسال تا کنون ۱۱ نفر در شهرستان رودسر غرق شده اند ؛ اینجانب قول مذکور را تکذیب نموده و تأکید می کنم از زمان آغاز طرح سالمسازی دریا در شهرستان رودسر تاکنون ۶ نفر غرق شده اند که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش یافته است .
فرماندار رودسر اظهار داشت : خبرگزاری ها رسالت خود را به درستی انجام دهند و برای درج خبر با دستگاههای مرتبط برای دریافت آمار و اخبار هماهنگی نمایند .
وی افزود : از رسانه های فوق انتظار می رود با توجه به تعاملی که در طول مدت حضورم در مسند فرمانداری رودسر بااین فعالان عرصه خبر داشته ام برای درج اخبار تعامل لازم را داشته باشند تا اخبار صحیح به سمع و نظر مردم برسد .
جانبازی با تأکید بر اینکه هیأت نجات غریق استان گیلان بجای آنکه بدنبال درج اخبار کذب و نا صحیح باشد پیگیر پرداخت معوقات ناجیان غریق در سطح استان باشد افزود : ناجیان غریق شبانه روز از زمان آغاز طرح های سالمسازی دریا در زیر آفتاب سوزان زحمت می کشند تا از جان مردم هنگام شنا محافظت نمایند اما برای دریافت حق الزحمه خود یک سال دوندگی می نمایند تا بتوانند به نتیجه زحماتشان دست یابند که آن هم متأسفانه به علت عدم پیگیری نجات غریق گیلان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان گیلان به طور کامل پرداخت نمی شود .
فرماندار رودسر با انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد : مدیرکل ورزش و جوانان استان باید روی نیروی های خود در مجموعه مدیریتی اش کنترل بیشتری داشته باشد و باید پاسخگوی کوتاهی های مدیران شهرستانی اش در این زمینه باشد .
وی اذعان داشت : مدیرکل ورزش و جوانان باید توجه داشته باشد که ناجیان غریق در فصل تابستان چقدر تلاش می کنند تا بتوانند در انجام وظیفه خود کوشا باشند و شاید اینگونه دریابند که نباید یکطرفه قضاوت بشود .
فرماندار رودسر در پایان از رسانه ها خواست ، در موارد شهرستانی و مهم که می خواهند اخبار را انعکاس دهند بهتر است با مسئولین شهرستانی هماهنگی کنند . تا اطلاعاتی که در اختیار مردم قرار می گیرد درست و صحیح باشد و زحمات ناجیان غریق زحمتکش با اخبار کذب زیر سوال نرود و تحت الشعاع قرار نگیرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.