جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقادات مجری خبر از پخش/ رشیدپور بخشی‌ از حرف‌ های مدیر شبکه ۳ را تکذیب کرد+فیلم
    07 آبان 1397 - 11:36
    شناسه : 141391
    0

    خبر ساعت ۲۲ یکشنبه شبکه سه، با ده دقیقه تاخیر و عذرخواهی مجری خبر پخش شد. دلیل این تاخیر عجیب، پخش نخستین قسمت سریال مناسبتی «حوالی پاییز» بود!

    پ
    پ

    سه - انتقادات مجری خبر از پخش/ رشیدپور بخشی‌ از حرف‌ های مدیر شبکه ۳ را تکذیب کرد+فیلم -

    «خبرآنلاین» نوشت: پخش نخستین قسمت از سریال مناسبتی «حوالی پاییز» به کارگردانی حسین نمازی، باعث به‌هم خوردن کنداکتور شبکه سه شد. این در حالی است که این سریال، مانند پخش زنده یک مسابقه ورزشی، غیرقابل پیش‌بینی نبود!

    این اتفاق در حالی رخ داد که مجری خبر ۲۲ در ابتدای اخبار گفت: از بی‌نظمی و رفتار غیرحرفه‌ای پخش شبکه ۳ که بابت تاخیر در پخش خبر شد، عذرخواهی می‌کنم!

    سریال «حوالی پاییز» که در ۲۱ قسمت قرار است به مناسبت دهه آخر صفر روی آنتن شبکه سه برود، در نخستین شب پخش، باعث شد جدول پخش برنامه‌های این شبکه به‌هم بخورد و اخبار ساعت ۲۲ با ۱۰ دقیقه تاخیر پخش شود.

    این اتفاق درحالی رخ داد که صبح یکشنبه علی فروغی مدیر شبکه سه با حضور در برنامه «حالا خورشید»، از رعایت دقیق کنداکتور در این شبکه و پخش برنامه‌ها با هماهنگی شورای کنداکتور شبکه سه صحبت و بر آن تاکید کرد.

    رشیدپور بخشی‌ از حرف‌ های مدیر شبکه ۳ را تکذیب کرد

    همچنین رضا رشیدپور در واکنش به حواشی پیش آمده در گفتگو با مدیر شبکه سه سیما گفت : برای گفتن حرف حق از هیچ‌کس اجازه نمیگیرم.

    مجری برنامه حالا خورشید ادامه داد: صحبت روز گذشته که گفته شد من برای اعلام موضع درباره برنامه نود از مدیران شبکه «اجازه» گرفتم را به صراحت تکذیب می‌کنم و دیروز امکان صحبت در این باره فراهم نشد.

    وی با اشاره به حواشی گفت گو با مدیر شبکه ۳ و عادل فردوسی پور ابراز داشت: من همانطور که قبلا برای مخاطبان برنامه مطرح کردم، نیمه شب متوجه عدم پخش «نود» شدم و صبح برای جویایی علت ماجرا با مدیر شبکه تماس گرفتم، به ایشان عرض کردم انتظار نداشته باشند حالاخورشید نسبت به این مساله موضع دفاعی از شبکه داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.