×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

فرهنگ و هنر - باورتان می شود این بانوان هنرپیشه ایرانی هنوز مجرد هستند ! + عکس ها -

در این بخش بازیگران زن معروف و جوان ایرانی را به شما معرفی می کنیم که هنوز مجرد هستند و امیدواریم بهترین ازدواج را داشته باشند و در فهرست بازیگران متاهل در کنار همسرانشان آنها را ببینیم.

t9hix crop c0 5 0 5 700x394 75 - باورتان می شود این بانوان هنرپیشه ایرانی هنوز مجرد هستند ! + عکس ها -

۱- لیلا بلوکات 

لیلا بلوکات یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازیگران زن ایرانی است که هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.

او متولد ۴ آذر سال ۱۳۵۹ در تهران است، قالغ التحصیل رشته طراحی فرش است، دو خواهر و یک برادر دارد و به روانشانسی هم علاقه مند است و اسب سواری را دوست دارد.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۲- نیکی کریمی

نیکی کریمی که تقریبا ۵۰ سال سن دارد ولی هنوز هم ازدواج نکرده و مجرد است، او در تمام این سوال ها به سوالاتی که در مورد ازدواج می گویند پاسخی نمی دهد.

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان سال ۱۳۵۰ در تهران است. دیپلم تجربی دارد و یک برادر به نام خشایار و یک خواهر به نام نازنین دارد، او مدتی برای تحصل در آمریکا زندگی کرده است. او عکاسی و نویسندگی هم می کنند و کارگردان هم است.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۳- سانیا سالاری

سانیا سالاری که در سریال دلدادگان ایفای نقش کرد هنوز هم مجرد است.

او متولد ۲۰ تیر سال ۱۳۶۷ در تهران است و لیسانس رشته تدوین دارد و از تئاتر شروع کرد و به تلویزیون رسید.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۴- هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد ۱۴ خرداد سال ۱۳۵۸ در شهر همدان است. او لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران دارد، به جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقه دارد و عاشق گربه است.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۵- مونا فرجاد

مونا فرجاد متولد فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر و دوبلور است ، فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد نظری می باشد، پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد هردو از بازیگران شناخته شده هستند، او اصالتا اهل مرند میباشد.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۶- ماهور الوند

او متود تیر سال ۱۳۷۳ در تهران است و لسانس رشته تئاتر دارد، پدرش سیروس الوند کارگردان معروف ایرانی است و یک خواهر هم به نام آهو دارد.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۷- لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در شمیرانات بازیگر و شاعر است ، فارغ التحصیل کارشناسی معماری از دانشگاه تهران است، نقاشی رو هم به شدت پیگیری میکند و جالب است که بدانید مدتی به عنوان مربی بدنساز ! فعالیت می کرد.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۸- رز رضوی

رز رضوی که قبلا شایعه شده بود با محمدرضا شریفیان ازدواج کرده است، هنوز هم مجرد است.

او متولد ۱۴ فروردین سال ۱۳۶۱ در تهران است، لیسانس رشته مترجمی زبان اسپانیایی دارد و یک برادر دارد.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۹- پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل مازندران، بازیگر است ، فارغ التحصیل رشته گرافیک در مقطع کارشناسی است پدرش وکیل و خواهر و برادرش نیز هردو دکتر هستند، عاشق خوابیدن است و گیاه خواری هم میکند، او فرزند کوچک خانواده است.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۰- باران کوثری

او متولد ۲۵ مهر سال ۱۳۶۴ در تهران است، لیسانس رشته علوم اجتماعی دارد پدرش هم جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و مادرش رخشان بنی اعتماد کارگردان معروف ایرانی است.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۱- پرستو صالحی

پرستو صالحی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران،بازیگر است ، نام اصلی اش الهام است، دانشجوی انصرافی رشته نمایش است، تنها یک برادر بنام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است، پدرش فوت کرده و همراه با مادرش زندگی می کند.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۲- طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است ، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر است، از زن بودن احساس غرور میکند و یک خواهر بزرگ تر از خود دارد با موسیقی آشنایی دارد و گیتار میزند، مدتی هم کار نقاشی می کرد.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۳- افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در شهر اهواز است. او لیسانس رشته نقاشی دارد.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۴- ساره بیات

ساره بیات متولد ۱۴ مهرماه ۱۳۵۸ در مشهد، بازیگر است ، فارغ التحصیل رشته هنر از دانشگاه و بازیگری از موسسه کارنامه میباشد، یک خواهر بنام سروین که همسر رضا قوچان نژاد هست دارد، خانواده اش مخالف بازیگر شدنش بودند. اما او حالا یک ارتیست معروف در ایران است

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۵- هلیا امامی

بیوگرافی هلیا امامی متولد مرداد ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر است ، به جز هنر بازیگری او جز بازیگران مدلینگ ایرانی است که الان با برند حجاب استایل همکاری میکند، اهل گفت و گو و گفتگو نیست و به ندرت در مورد کارهای خود حرف میزند.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۶- اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند متولد ۷ مهر ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر است ، فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی است، کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه داشته و مدتی هم این کارها را انجام می داده است ؛او علاوه بر بازیگری، در کار موسیقی و شعر است.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۷- متین ستوده

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر است ، دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی است دریک خانواده ۵ نفره و فرهنگی بدنیا آمد، پدرش کارمند و مادرش معلم بودو اصالتا اهل خرم آباد می باشد.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۸- سارا رسول زاده

سارا رسول زاده متولد ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر است ، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی و اصالتا تبریزی است، تجربه مجری گری دارد، در کارهای عروسکی نیز فعالیت کرده، او به صورت حرفه بازیکن رشته هندبال نیز بوده است.

بازیگر زن مجرد ایرانی

۱۹- نیکی مظفری

نیکی مظفری متولد شهریور ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر است ، فوق دیپلم معماری است، تجربی خوانده و می خواست داروساز شود اما در نهایت در هنرستان معماری خواند او فرزند مجید مظفری بازیگر شناخته شده ایرانی می باشد. تنها فرزند خوانده است و سالهاست مادرش مرحوم شده است

بازیگر زن مجرد ایرانی

۲۰- مریم خدارحمی

مریم خدارحمی بازیگر ایرانی متولد ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در شهر اصفهان است. او دیپلم رشته فیلمسازی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.