×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بازداشت دستگیر - یک رسوایی دیگر / دستگیری یکی دیگر از اعضای شورای شهر + جزییات -

غلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان در تشریح آخرین جزییات دستگیری یکی از اعضای شورای شهر گفت: بر اساس گزارشی از اداره اطلاعات شهرستان آبادان مبنی بر وقوع یکسری تخلفات و جرائم عمدتا مالی توسط اشخاصی حقیقی با هویت معلوم و با همراهی یکی از اعضاء شورای اسلامی شهر آبادان، رسیدگی قضایی به موضوع و تعقیب متهمین در دستور کار بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان قرار گرفت.

وی افزود: ادله و مدارک مربوطه منجمله اسناد مجعول استفاده شده توسط متهمین جمع آوری و مشخص شد که این تیم چندنفره از طریق یکی از اعضاء شورای اسلامی شهر آبادان قرارداد های پیمانکاری با شهرداری منعقد کرده و مبالغی از حساب های شهرداری تحصیل کرده اند.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه بررسی دقیق وجوه برداشت شده نیاز به زمان دارد، عنوان کرد: بررسی ابتدایی انجام گرفته حکایت از برداشت بیش از بیست و هفت میلیارد ریال از بیت المال دارد.

دادستان آبادان در ادامه بیان کرد: همچنین در تحقیقات مشخص شد که اشخاص حقیقی موصوف بعد از هر پیمانی مبالغی متفاوت به عضو موصوف شورای اسلامی شهر آبادان پرداخت کرده اند. در همین رابطه اعضاء اصلی و حقیقی تیم مزبور به اتهام جعل اسناد، استفاده از اسناد مجعول و کلاهبرداری تحت تعقیب قرار گرفته و یکی از آن ها به همین اتهام با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شد.

وی افزود: همچنین عضو موصوف شورای اسلامی شهر آبادان نیز به اتهام ارتشاء با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام و دستورات قضایی لازم به منظور جلب دیگر افراد تیم مزبور توسط بازپرس شعبه دوم صادر شده است.

غلامی در خصوص برخی خبر ها در فضای مجازی مبنی بر اینکه عضو شورا در جلسه رسمی شورا جلب شده است، تصریح کرد: جلب این فرد در محل کار بوده، اما به کیفیتی که در فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها بیان شده است، نبوده است. اینکه گفته شده است جلب این عضو شورا و بازداشت او مرتبط با زمین خواری بوده، فعلا صحت ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.