جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیوه داعشی یکسال پس از مرگ دوباره زنده شد!
    09 آبان 1397 - 21:42
    شناسه : 141534
    0

    زنی خطرناک وابسته به گروه تروریستی داعش که مدتی قبل خبر به هلاکت رسیدنش در رسانه‌ها منتشر شد به نظر می‌رسد همچنان زنده است.

    پ
    پ

    8882086 893 - بیوه داعشی یکسال پس از مرگ دوباره زنده شد! - بیوه داعشی

    سالی جونز زن داعشی معروف به بیوه سفید که در ژوئن سال 2017 اخباری مبنی بر مرگ وی در رسانه ها منتشر شد در کمال تعجب بنا بر اعلام العربیه همچنان زنده است و در شرق سوریه تروریست ها را همراهی می کند. بنا بر اعلام شخصی با نام محمد علی ملقب به “ابوتراب الکندی” عضو گروه تروریستی داعش که در شهر راس العین واقع در شمال شرق سوریه به اسارت نیروهای سوری درآمده “سالی” زنده است و شانه به شانه داعشی ها در عملیات تروریستی حضور دارد تا زنان تروریست را آموزش دهد.

    اگر بخواهیم به گذشته سالی جونز بازگردیم باید گفت که او بزرگ شده لندن است که در کودکی والدینش از هم جدا شدند، پس از خودکشی پدرش با مصرف بالای مواد مخدر، او ترک تحصیل کرد و به کاتولیک ها پیوست، سپس به خوانندگی راک مشغول شد ضمن اینکه به جادوی سیاه نیز بسیار علاقه مند بود.

    8881960 450 - بیوه داعشی یکسال پس از مرگ دوباره زنده شد! - بیوه داعشی

    بعد از این ماجراها وارد کار نمایندگی شرکتی بین المللی و تجارت مواد آرایشی شد و با فروش عطر درآمد کسب می کرد. در سال 2013 هنگامی که 40 ساله بود با مردی بریتانیایی به نام حسین جنید ازدواج کرد و به پیشنهاد همسرش که 25 سال از او بزرگتر بود برای پیوستن به داعش راهی سوریه شد. در سال 2015 همسرش طی یک حمله هوایی به هلاکت رسید و سالی بیوه سفید داعش نام گرفت.

    این زن تروریست اما به زادگاه خود بازنگشت، او در سوریه ماند تا به زنان اروپایی برای انجام عملیات، آموزش های نظامی بدهد. بد نیست بدانید که سالی پسری به نام حمزه نیز داشت که او نیز در تشکیلات فرزندان خلافت فعالیت می کرد و به اعدام اسرا می پرداخت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.