×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

yunmi personal heater - بخاری کوچک و شخصی Yunmi ؛ برترین انتخاب روزهای سرد -

بخاری کوچک و شخصی Yunmi به تازگی وارد بازار جهانی شده است. این بخاری جالب که توسط پرکارترین برند این روز های بازار چین تولید شده است به نظر می رسد فروش بسیار خوبی را تجربه کند. بخاری کوچک و شخصی Yunmi با توجه به اخبار پیرامون این شرکت تنها با قیمت ۱۲۸ یوان ( ۱۹ دلار ) در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بخاری که یک گرم کننده شخصی محسوب می شود می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای افرادی که علاقه ای به سرما ندارند محسوب می شود.

کمپانی شیائومی این روز ها همه چیز تولید می کند و تنها معطوف به ساخت موبایل یا گجت های هوشمند نیست. این کمپانی چینی که به تازگی به یکی از پرسود ترین برندهای حوزه تکنولوژی تبدیل شده شرایط را برای یک زندگی ایده آل فراهم کرده است. به طور کلی این محصولات کاربردی هستند و کمتر محصولات این کمپانی را مشاهده خواهیم کرد که کاربرد جالب و مهمی نداشته باشد. در این میان بخاری کوچک و شخصی Yunmi یک انتخاب بسیار خوب محسوب می شود زیرا زمانی که نمی توان دمای هوا را کنترل کرد برترین روش استفاده از یک گرمکن است. بخاری کوچک و شخصی Yunmi به طور کلی یک گرم‌کننده شخصی قابل حمل محسوب می شود که بدون شک کاربرد منحصر به فردی خواهد داشت.

بخاری کوچک و شخصی Yunmi از مواد پایه ABS UL94 V0 مقاوم در برابر شعله و مقاوم در برابر آتش ساخته شده است. بین براکت بدنه گرمایی و پوشش خارجی این دستگاه فاصله‌ای وجود دارد که حتی اگر عنصر گرمایشی سرامیکی PTC در دمای ۲۵۰ درجه نگهداری شود، دمای پوشش خارجی همچنان بسیار مطبوع باقی‌ می‌ماند. این بخاری از یک دستگاه گرمایشی حرفه ایی بهره می برد و بدون هیچ شعله یا نور محیط را گرم می کند. این دستگاه با عملکرد کنترل دمای ثابت خود با قدرت ۵۰۰ وات و طراحی گرمایشی چرخشی، همراه می‌باشد.

بخاری کوچک و شخصی Yunmi امنیت لازم را دارد؟

بخاری کوچک و شخصی Yunmi از نظر ایمنی بسیار حرفه ایی است و از دید مدیران این برند بخاری شخصی Yunmi دارای فاکتور ایمنی بالا و حفاظت از محیط زیست است. این بخاری شخصی دارای تمام استاندارد های مورد نیاز است. این دستگاه مجهز به یک کنترل کننده IC هوشمند است و ویژگی کنترل دما دوگانه دارد.

به طور کلی پیشنهاد می کنیم که اگر به فکر وسیله گرمایشی برای روز های سرد سال هستید این محصول می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای شما محسوب شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.