چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تمامی تحریم‌های رفع‌شده علیه ایران بازگشته‌اند/ارتباط ایران را با سوئیفت قطع می‌کنیم
    11 آبان 1397 - 23:31
    شناسه : 141608
    1

    دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد: تمامی تحریم‌ها علیه ایران که به موجب توافق هسته‌ای برجام رفع شده بودند، بازگشته‌اند.

    پ
    پ

    - تمامی تحریم‌های رفع‌شده علیه ایران بازگشته‌اند/ارتباط ایران را با سوئیفت قطع می‌کنیم - ایران

    ایسنا نوشت: دولت آمریکا روز جمعه اعلام کرد: تمامی تحریم‌ها علیه ایران که به موجب توافق هسته‌ای برجام رفع شده بودند، بازگشته‌اند.این تحریم‌ها بخش‌های کشتیرانی، مالی و انرژی ایران را هدف قرار می‌دهند و دومین بسته تحریم‌هایی هستند که بعد از خروج آمریکا از برجام، باز می‌گردند.

    به گزارش شبکه خبری العالم ،پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز همچنین اعلام کرد: برای ۸ کشور معافیت از تحریم‌های نفتی ایران به صورت موقت در نظر گرفته شده است.

    وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد دولت این کشور قصد دارد ارتباط ایران را با سامانه سوئیفت قطع کند، مگر اینکه مبادلاتش فقط در ارتباط با خریدهای بشردوستانه باشد.

    استیون منوشین که در یک نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر امور خارجه آمریکا شرکت کرده بود، گفت در صورتی که کشورهای اروپایی از طریق کانال ویژه ارتباط مالی مبادله‌ای با طرف‌های ایران انجام دهند، خزانه‌داری آمریکا از تمامی اختیارات خود برای مقابله با آنها استفاده خواهد کرد.

    وی همچنین اعلام کرد: خزانه‌داری آمریکا قصد دارد روز دوشنبه نام ۷۰۰ فرد و شرکت را به فهرست تحریم‌ها علیه ایران اضافه کند.

    وزیر خزانه‌داری آمریکا اضافه کرد ۳۰۰ مورد از این تحریم‌ها جدید هستند. ۴۰۰ مورد دیگر نفرات و شرکت‌هایی هستند که تحریم‌ها علیه آنها ذیل برجام رفع شده بود و مجددا به فهرست تحریم‌ها باز می‌گردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.