×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

116051 - سم پاشی روزانه دفن گاه سراوان به صورت مکرر - سراوان

علی مقصودی در بازدید از لندفیل سراوان با اشاره به اینکه سال گذشته طغیان و افزایش مگس در دفن گاه سراوان موجب نارضایتی اهالی سراوان شده بود، گفت: شهرداری رشت با توجه به تجارب کسب شده اقدامات متعدد و متناوبی را برای جلوگیری از هجوم مگس در دستور کار قرار داد و از این رو روزانه به صورت مکرر سم پاشی دفن گاه سراوان به شیوه های مختلف نظیر مه پاش و دود انجام می شود.

وی اضافه کرد: پوشش زباله در دفن گاه سراوان برای جلوگیری از تماس هوا با زباله در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با وجود همکاری اندک، سایر دستگاه های متولی برای صدور مجوز برداشت شن، شهرداری از طریق روش های مختلف نظیر منابع شهرداری، سپاه و کمک از طریق بخش خصوصی شن مورد نیاز را تامین تا پوشش زباله صورت گیرد.

مقصودی با بیان اینکه در ۵ ماه اول امسال مجوز برداشت شن توسط دستگاه های متولی برای شهرداری صادر نشد، مطرح کرد: به لحاظ زمانی شهرداری دچار خسران زیادی شد و این موضوع می توانست خسارات جبران ناپذیری برای سراوان داشته باشد که با درایت حوزه پسماند شهرداری مدیریت شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه تصفیه شیرابه سراوان (دبی سه لیتر در دقیقه) در مراحل نهایی تست قرار دارد خاطرنشان کرد: تا ۲۰ روز آینده تست نهایی این دستگاه تکمیل می شود و یک ماه پس از تست دستگاه در سراوان مستقر خواهد شد.

مقصودی از اهالی روستای سراوان به علت معضلات دفن گاه سراوان عذرخواهی کرد و افزود: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا با پوشش زباله معایب دفن گاه سراوان را به حداقل برسانیم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.