شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بانوان ووشوکار گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی درخشیدند
    12 آبان 1397 - 11:58
    شناسه : 141634
    0

    بانوان ووشوکار گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خوش درخشیدند.

    پ
    پ

    بانوان - بانوان ووشوکار گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی درخشیدند -

    رئیس هیات ووشو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات ووشو قهرمانی انتخابی تیم ملی که در تبریز جریان داشت، بانوان گیلانی یک مدال طلا و سه مدال نقره کسب کردند.

    محمدرضا نوبخت افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، سیده نسیبه میرشهیدی ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش در این دوره از مسابقات با برتری برابر همه رقبای خود، مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

    وی ادامه داد: همچنین زهره محمدعلیپور دیگر ووشوکار شایسته گیلانی مقام نایب قهرمانی مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی را به خود اختصاص داد و توانست مدال نقره این دوره از رقابت ها را بر گردن بیاویزد.

    وی بیان کرد: زهرا شفیعی و شقایق حقگویی دیگر ووشوکاران شایسته گیلانی حاضر در این رقابت ها نیز موفق به کسب مدال نقره رقابت ها شدند و عنوان نایب قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند.

    با توجه به اینکه این دوره از رقابت ها ، جنبه انتخابی تیم ملی داشت، این چهار ورزشکار شایسته گیلانی با کسب مدال طلا و مدال های نقره این دوره از مسابقات ، به اردوی تیم ملی ووشو بانوان نیز راه یافتند. در رقابت های ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در تبریز با هم به رقابت پرداختند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.