×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

معارفه فرماندار جدید شهرستان بندر انزلی 5 - مهم ترین ماموریت فرماندار جدید انزلی استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد برای اشتغالزایی است - استاندار گیلان

دکتر مصطفی سالاری در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بندر انزلی (+گزارش تصویری) به خصوصیات متمایز و برجسته بندر انزلی اشاره و اظهار داشت: این شهرستان دارای قدیمی ترین بندر استان و مواهب الهی همچون تالاب و دریا است که باید به آن ببالیم.

دکتر سالاری بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های طبیعی با رعایت ملاحظات زیست محیطی تاکید کرد و گفت: منطقه آزاد موقعیتی متمایز و قابل توجه برای انزلی و گیلان رقم زده که باید از منافع آن برای شهرستان، استان و در نهایت کشور استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان مهمترین ماموریت فرماندار جدید بندر انزلی را استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد برای اشتغالزایی اعلام کرد و یادآور شد: باید با نگاه ، اقدام و پیگیری جامع از فرصت ها بهره گرفت و در این راه از ظرفیت مردم و خرد جمعی برای پیشرفت غافل نشد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران بندر انزلی مدال های رنگارنگی در رقابت های ورزشی کسب کرده اند و در سطح کشور دارای جایگاه خوبی هستند، عنوان کرد: این شهرستان در حوزه هنری نیز ظرفیت های بالقوه ای دارد و باید به شکل ویژه ای به این حوزه بپردازیم.

دکتر سالاری با تاکید بر اینکه شهرستانی همچون بندر انزلی با برخورداری از ظرفیت های فراوان نباید بیکار داشته باشد، تصریح کرد: در این شهرستان ظرفیت هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها حتی برای افراد جویای کار از سایر شهرستان ها نیز شغل ایجاد کرد و از این رو فرماندار جدید باید به درستی از ظرفیت ها استفاده کند.

وی خاطرنشان ساخت: تامین فضای آرام برای کسب و کار ، برنامه ریزی در فضایی آرام را می طلبد و به این وسیله می توان گام های مفیدی برداشت.
استاندار گیلان با قدردانی از تلاش های میرشمس مومنی زاده فرماندار پیشین بندر انزلی، بیان داشت: اسماعیل حیدری آزاد فرماندار جدید نیز کارنامه موفقی در حوزه های مختلف در کشور دارد که با توجه به تنوع تجربیات وی، بر موضوعات مختلفی اشراف پیدا کرده است.

وی حفظ وفاق و همدلی را موجب کسب نتیجه مطلوب دانست و گفت: فرماندار جدید باید همدلی موجود را حفظ کند زیرا تنش به نفع ما نیست و اگر هدف گذاری واحد باشد نتایج خوبی حاصل می شود.

دکتر سالاری اظهار کرد: ایجاد و حفظ همگرایی، همراهی و یکپارچگی ،یکی از مهمترین وظایف حیدری آزاد برای شتاب دادن به مسیر توسعه شهرستان بندر انزلی می باشد.

استاندار گیلان همچنین گفت: افزایش ارتباط با مردم، اصناف ، گروه ها ، بازار، تجار و قشر های تاثیر گذار بندر انزلی از دیگر تاکیدات من به فرماندار جدید است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.