پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41354 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیش از ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در آستارا پرداخت شد
    14 آبان 1397 - 11:43
    شناسه : 141785
    0

    فرماندار آستارا گفت: امسال ۷۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزا در قالب ۱۹۵ طرح فراگیر و روستایی توسط بانک های عامل به متقاضیان کار در این شهرستان پرداخت شده است.

    پ
    پ

    یونس رنجکش - بیش از 75 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در آستارا پرداخت شد - آستارا

    به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری آستارا افزود: با پرداخت تسهیلات یاد شده برای ۲۶۰ نفر به صورت مستقیم در مشاغلی نظیر تولید پوشاک، گلیم، زنبورداری و پرورش گیاهان دارویی اشتغالزایی شد.

    وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید متقاضیان جویای کار را برای دریافت تسهیلات تشویق کنند و طرح های مصوب ضمانت اشتغال داشته باشند.

    رنجکش ادامه داد: آموزش و مشاوره رایگان به جوانان جویای کار بویژه در مشاغل فنی با هدف توانمندسازی، ایجاد و بهبود فضای کسب و کار، توسعه اشتغال مولد و پایدار و رونق تولید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

    وی بیان کرد: دولت از کارآفرینی در حوزه های مختلف حمایت می کند و دستگاه های اجرایی با حذف بروکراسی اداری، به راهنمایی و هدایت متقاضیان طرح های اشتغال موظف هستند.

    او گفت: گردش اقتصادی، نشاط اجتماعی و برخورداری از ارزش افزوده از مزایای طرح های اشتغال است و با محوریت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی اجرا می شود.

    فرماندار آستارا افزود: ساخت ۷۶ واحد بوم گردی در این شهرستان مصوب شده و دستگاه های متولی نظیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرای آنها را با هدف توسعه گردشگری و اشتغال پیگیری کنند.

    وی اظهار کرد: در هر روستای دارای دهیاری خانه های بوم گردی باید ساخته شود و دولت برای احداث هر واحد، تا یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت ارائه می دهد.

    شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.