سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پاداش پایان خدمتم رنگ خون به خود گرفت !
    14 آبان 1397 - 11:49
    شناسه : 141789
    0

    مردی بعد از اعلام دریافت پاداش میلیونی پایان خدمتش نمی دانست فرزند ناخلف اش نقشه کشیده تا صاحب آن شود و ماجرا رنگ خون به خودش می گیرد.

    پ
    پ

    خونین e1502706326143 - پاداش پایان خدمتم رنگ خون به خود گرفت ! - رنگ خون

    فرزند ناخلف بعد از این که متوجه شد پدرش پاداش پایان خدمتش را گرفته است با طمع ورزی خواست پول را از چنگ او در بیاورد اما با مقاومت او مواجه و کار به درگیری و حمله با سلاح سرد کشیده شد. مرد زخم برداشته از کینه فرزند گفت: بعد از سال ها کار بازنشسته شدم و پاداش پایان خدمتم را دریافت کردم.

    قبل از اعلام گرفتن پاداش پایان خدمتم مدام فرزندم از رویاهایش حرف می زد که چه کارهایی قرار است در آینده انجام دهد. من بعد از شنیدن این جملات متعجب می شدم که با کدام پول قرار است به رویاهایش برسد و خبر نداشتم که او نقشه  شومی در سر دارد.

    بعد از مدتی پاداش پایان خدمتم را گرفتم و همان روز با خوشحالی به خانواده ام اطلاع دادم تا جشن بگیریم.

    بعد از این ماجرا پسرم با کمی مقدمه چینی ماجرای پاداش پایان خدمتم را پیش کشید و از من خواست آن را به او بدهم تا به رویاهایش جامه عمل بپوشاند. بعد از شنیدن این حرف ها تازه متوجه شدم که فرزند ناخلف ام برای پاداش پایان خدمتم نقشه می کشید و قصد تصاحب آن را دارد.

    وقتی به پسرم پاسخ منفی دادم و گفتم این پول سهم همه اعضای خانواده است و به غیر از او خواهر و برادرانش هم سهم دارند از شنیدن این جملات آشفته شد و به سویم حمله و بعد از درگیری با من چاقو را داخل شکم ام فرو کرد.

    بعد از این اتفاق خانواده ام سریع مرا به بیمارستان رساندند و تحت مداوا قرار گرفتم. اصلاً تصور نمی کردم پاداش پایان خدمتم رنگ خون به خودش بگیرد و از سوی فرزندم مورد ضرب و شتم قرار بگیرم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.