×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

پلمپ شد - پلمب دفتر کار یک ماما متخلف در رشت - پلمب

اسماعیل نورصالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت های غیر قانونی یک دفتر کار مامایی در رشت که با دخالت در امور پزشکی، انجام اعمال جراحی غیر قانونی،سلامت بیماران را به خطر می انداخت، تیم های بازرسی و نظارت بر درمان دانشگاه، در محل حاضر شدند که با پی گیری و بررسی های به عمل آمده، تخلف این واحد مامایی محرز شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی با حضور کارشناسان نظارتی و نماینده تعزیرات حکومتی استان دفتر مورد بازدید قرار گرفت و پلمب شد.

معاون درمان دانشگاه، تصریح کرد: در راستای سیاست های کلان نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، کارشناسان نظارتی به صورت شبانه روز و نامحسوس از تمامی مراکز درمانی استان بازدید به عمل آورده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و اقدامات غیر متعارف درمانی، برابر قانون با متخلفین بهداشتی درمانی برخورد می کنند.

مردم باید برای دریافت خدمات درمانی به مراکز معتبر مراجعه کنند

 نورصالحی تاکید کرد: مردم باید برای دریافت خدمات درمانی مورد نیاز خود به مراکز معتبر و مورد تایید مراجعه کنند و در صورت مشاهده تخلفات پزشکی و اقدامات غیر متعارف در مراکز بهداشتی درمانی، سریعا موضوع را سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کرده و موضوع را به کارشناسان نظارتی اطلاع دهند تا برخورد های قانونی با متخلفین صورت پذیرد.

موج

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.