×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شهرداری شیراز - توضیحات روابط عمومی شهرداری شیراز درباره بنر جنجالی ۱۳ آبان+ عکس - شهرداری شیراز

روابط عمومی شهرداری شیراز در اطلاعیه‌ای که برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام کرده است که طراحی و چاپ و انتشار بنر ۱۳ آبان که تصاویر آن در سطحی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، توسط سازمان‌های تبلیغاتی انجام شده است.

در این اطلاعیه آمده است:

“شهرداری شیراز در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اقدام به انجام تبلیغات محیطی با مضامین مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان کرده است.

در این راستا مجموعه شهرداری شیراز اقدام به چاپ و نصب بیش از ۶۵ بنر در سطح بیلبوردها و عرشه‌های پل، داربست‌ها، استندها و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی باشکوه روز دانش آموز و … کرده که بدون مشکل انجام شده است‌.

گفتنی است که بنر یوم الله ۱۳ آبان که دارای اشتباه نوشتاری بوده توسط سایر سازمان‌های تبلیغاتی مسئول در برگزاری مراسم ۱۳ آبان در تعدادی محدود در شیراز منتشر شده بود و انتظار می‌رود که مسئولان سازمان مربوطه طی ساعات آینده نسبت به این موضوع اطلاع رسانی کنند.

به گزارش دیارمیرزا، پس از نصب بنر سربازهای اسرائیلی در هفته دفاع مقدس، این بار تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن شهرداری شیراز در بنر ۱۳آبان از کلمه Dawn به معنای سپیده دم بجای Down استفاده کرده است که معنای آن می شود «سپیده دم با آمریکا»!

8902797 400 - توضیحات روابط عمومی شهرداری شیراز درباره بنر جنجالی ۱۳ آبان+ عکس - شهرداری شیراز

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.