×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سالاری - کمیته نظارت بر تسهیلات پرداختی اشتغال روستایی با جدیت به شهرستان ها ورود کنند - تسهیلات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان به «بامردم»،؛ دکتر مصطفی سالاری در این جلسه بر ضرورت  جذب کامل ۱۰ درصد باقیمانده از سهم اولیه تسهیلات ابلاغی اشتغال روستایی تاکید کرد و افزود:  چهار بانک عامل در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در مدت ۱۰ روز آینده نسبت به تسریع در پرداخت سهمیه باقیمانده اقدام کنند.

وی  با تأکید بر لزوم بازنگری در رسته های پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی بر مبنای ارزیابی و نظارت انجام گرفته شده گفت:  انحراف از تسهیلات پرداختی زمانی محقق می‌شود که دریافت کننده تسهیلات نسبت به ایجاد امکان جدید اعلامی در طرح ارائه شده اقدام نکرده باشد که نیازمند دقت و نظارت بیشتر است.

نماینده عالی دولت در گیلان دستگاه های اجرایی را موظف به بررسی قوانین موجود و انعکاس مشکلات به نمایندگان در جهت تدوین بهتر لایحه بودجه ۹۸ کرد و اظهارداشت: برخی از سرمایه گذاران در خصوص مبنای تشکیل واحدهای تولیدی و انتخاب محصول دچار اشتباهاتی هستند که پس از تشکیل با مشکلاتی مواجه می شوند.

وی به تولید بسیاری از محصولات مشابه در استان های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد:  برخی استانها ویژگی های خاصی در برخی محصولات تولیدی دارند که باید در برنامه‌ریزی‌ها بر آن تمرکز شود.

 استاندار گیلان به رتبه ۹ گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اشاره کرد و افزود:  امیدوارم در سهمیه ۵۰ درصد دوم ابلاغی از سوی دولت بتوانیم با اقدامات کارشناسانه در مسیر بهبود سطح اشتغال جامعه گام برداریم.

وی همچنین به پرداخت تسهیلات  از سوی بانک سینا به طرح‌های عام المنفعه نیز اشاره و خاطرنشان کرد:  دستگاه‌های اجرایی با بررسی دقیق نسبت معرفی این طرح‌ها به بانک سینا با جدیت اقدام کنند.

جعفرزاده - کمیته نظارت بر تسهیلات پرداختی اشتغال روستایی با جدیت به شهرستان ها ورود کنند - تسهیلات

 در این جلسه غلامعلی جعفرزاده یکی از نمایندگان مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از راستی‌آزمایی صورت گرفته نسبت به تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات اشتغالزایی روستایی گفت:  با توجه به تغییرات صورت گرفته در شرایط محیطی و اقتصادی و نیز اختصاص منابع جدید نیازمند بازنگری جدی در رسته های پرداخت تسهیلات هستیم.

 وی به قرار گرفتن در زمان تدوین لایحه بودجه ۹۸ نیز اشاره کرد و افزود:  دستگاه‌های اجرایی انتظارات خود از نمایندگان را در تدوین بهتر این لایحه منعکس کنند.

DSC3188 - کمیته نظارت بر تسهیلات پرداختی اشتغال روستایی با جدیت به شهرستان ها ورود کنند - تسهیلات

DSC3255 - کمیته نظارت بر تسهیلات پرداختی اشتغال روستایی با جدیت به شهرستان ها ورود کنند - تسهیلات

DSC3214 - کمیته نظارت بر تسهیلات پرداختی اشتغال روستایی با جدیت به شهرستان ها ورود کنند - تسهیلات

DSC3193 - کمیته نظارت بر تسهیلات پرداختی اشتغال روستایی با جدیت به شهرستان ها ورود کنند - تسهیلات

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.