شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری نمایشگاه کتاب گیلان قطعی شد
    19 آبان 1397 - 12:12
    شناسه : 142073
    0

    معاون امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد : برپایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قطعی شده است.

    پ
    پ

    کتاب - برگزاری نمایشگاه کتاب گیلان قطعی شد - نمایشگاه کتاب

    حسین ابراهیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 26آبان تا یکم آذرماه – همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی – تاریخ برگزاری نمایشگاه تعیین شده و این نمایشگاه با حضور بیش از 400 ناشر دایر می شود.

    وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب به مطالبه مردم تبدیل شده و تلاش این اداره کل بر آن است تا این مقوله فرهنگی پایدار باشد.

    وی ادامه داد: تلاش می شود برپایی این نمایشگاه با توجه به وجهه فرهنگی گیلان در کشور، حتی در سخت ترین شرایط پایدار باشد.

    به گفته ابراهیمیان، نمایشگاه کتاب گیلان بزرگترین اتفاق فرهنگی استان است و می کوشیم در این راستا از زبده ترین ناشران کشور بهره گرفته شود و بر همین اساس 45 ناشر استانی در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان حضور دارند.

    سال گذشته، سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در 200 غرفه و با حضور 400 ناشر استانی و کشوری، با 30 درصد تخفیف از 16 تا 21 آذرماه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت – تهران دایر شده بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.