×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد گیلان 4 - تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد گیلان - کمیته امداد گیلان

مصطفی سالاری در دیدار با عضو هیأت امنا و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور که به مناسبت تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان گیلان برگزار شد، عدم ورود کمیته امداد به مسائل حاشیه‌ای را مهمترین نقطه قوت این نهاد انقلابی در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: خوشبختانه شاهد تمرکز این مجموعه بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه و حمایت از آنان هستیم.

وی به روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در استان گیلان بویژه به مددجویان کمیته امداد اشاره و خاطرنشان کرد: در پرداخت تسهیلات به برخی مشاغل شاهد انحراف از مسیر اشتغال زایی هستیم که کمیته نظارت کارگروه اشتغال در حال بررسی دقیق میزان اثرگذاری تسهیلات در شهرستان‌ها است.

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم تمرکز بیشتر و جلوگیری از هرگونه انحراف از تسهیلات پرداختی تأکید و تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با بررسی کارشناسانه نوع فعالیت‌ها، پرداخت تسهیلات به متقاضیان به عنوان قرض الحسنه نباشد بلکه با ایجاد اشتغال به مفهوم واقعی، درآمد پایدار برای آنان ایجاد کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های مستمر مهندس فتاح و حمایت‌های دکتر نوبخت در احداث مسکن مددجویان گفت: تاکنون ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مسکن مددجویان جذب شده است.

وی افزود: در تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیز اقدامات مثبتی در استان گیلان شکل گرفته است.

تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان گیلان۱

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم بویژه مددجویان توفیقی برای خدمتگزاران است گفت: در این مسیر هیچ منتی برای انجام وظیفه نسبت به مددجویان نداریم.

سید امیرمنصور برقعی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها معطوف نقش‌آفرینی برای توانمندسازی مددجویان است افزود: برنامه ۵ ساله کمیته امداد نقش مکمل برای برنامه ششم توسعه دارد که براساس وظایف ابلاغی رهبر معظم انقلاب تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا با هماهنگی دستگاه‌های مختلف روبه جلو گام برداریم اظهار داشت: در این مسیر هیچ تنشی با نهادهای دیگر نداشته و نداریم و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه در مجموعه کمیته امداد متوسط سن مدیریتی بیش از ۴ سال پذیرفتنی نیست گفت: تلاش ما بر این است تا نیروهای این مجموعه در یک سطح متوقف نشوند و از ظرفیت آنان کمال بهره را ببریم.

در پایان این دیدار با قدردانی از تلاش‌های علیرضا محمدی، عباس اهرابی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان معرفی شد.

عباس اهرابی که اصالتی گیلانی دارد پیش از این مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.