×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

1 - پدر سنگدل زانوی دخترش را با دریل سوراخ کرد ! + جزییات -

چندی پیش پدر خانواده ای در یکی از روستاهای خدابنده، به دلایلی نامعلوم دختر نوجوانش را مورد ضرب و شتم قرار داد و زانوی او را با دریل سوراخ کرد. این در حالی است که متاسفانه پدر خانواده بعد از چنین اقدامی، دختر نوجوان را به بیمارستان انتقال نمی دهد و او را با دردی آزاردهنده چند روز در خانه حبس می کند. اما همسایه ها صدای ناله ها و ضجه های این دختر دانش آموز را می شنوند او را در حالی که از درد به خود پیچیده بود، پیدا می کنند.

محمد محمدی قیداری در این رابطه، در خصوص اقدامات بهزیستی اظهار کرد: زمانی که دختر نوجوان از بیمارستان ترخیص شد، به همراه مادر و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی با دستور دادستان به خانه امن زنجان منتقل شدند و در واقع مقرر است که تا زمان روشن شدن تکلیف در این مرکز نگهداری شوند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر پدر خانواده در زندان به سر می برد و بهزیستی، احقاق حقوق دختر آسیب دیده را از طریق پزشکی قانونی پیگیری می کند. البته بهزیستی در وهله اول به دنبال روزنه ای می گردد تا بین پدر و سایر اعضای خانواده صلح برقرار کند و برای دست یابی به این منظور همه جوانب را بررسی می کند.

وی افزود: در صورت لزوم، پدر بعد از آزادی از زندان تحت مشاوره های تخصصی قرار گرفته و از نظر روحی ارزیابی می شود تا در صورت برقراری صلح و سازش با اعضای خانواده، جلوی مشاجرات و ضرب و شتم های احتمالی گرفته شود؛ در واقع این که از پدر تعهد گرفته شود و مادر و دختر به محل زندگی خود بازگردند تا حد زیادی بستگی به نوع برخورد پدر بعد از آزادی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.