×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

- افزایش حقوق سال ۹۸ کارمندان بیشتر از قبل خواهد بود - افزایش حقوق

محمد باقر نوبخت افزود: حقوق کارمندان برای سال ۹۸ افزایش خواهد داشت و قطعا بیشتر از سال جاری و سال‌های قبل است، منتهی اینکه چه رقمی است، نیاز به تصویب هیات وزیران دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آ‌یا مانند لایحه بودجه سال ۹۷ برای ایجاد اشتغال در لایحه بودجه ۹۸ منابعی از محل هدفمندسازی یارانه‌ها در نظر گرفتید، یادآور شد: منابع افزایش حامل‌های انرژی را صرف پرداخت‌های جاری نمی‌کنیم و دوباره به صورت انتقالی به جامعه بازخواهد گشت، به همین جهت در لایحه بودجه سال آینده چنین پیش‌بینی نداریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد بسته حمایتی برخی اقشار تصریح کرد: بسته‌های جبرانی برای کارمندان را در نظر داریم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مباحث اجرایی و اطلاع‌رسانی را برعهده دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شرایط تحریمی اوضاع پیش‌بینی درآمدهای نفتی در لایحه بودجه سال آینده چگونه خواهد بود، تصریح کرد: پس از آنکه پیش‌بینی‌ها به یک ثباتی در هیات دولت برسد، اعلام خواهد شد و برای درآمدهای مالیاتی،‌حقوق گمرکی، واگذاری‌ دارایی‌های سرمایه‌ای و دارایی‌های مالی،‌طرح‌های عمرانی پیشنهاداتی وجود دارد که پس از جمع‌بندی در دولت مطرح خواهد شد.

وی افزود: قبل از آنکه لایحه بودجه را به مجلس ببریم، در مورد جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نوبخت در پاسخ به این سوال که آیا سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت و گاز برای بودجه سال آینده کاهش پیدا می‌کند، گفت: ما قانون را رعایت می‌کنیم با این حال منابع صندوق پای رکن توسعه کشور است و در بودجه منابع آن پیش‌بینی می‌شود و توسط بخش غیردولتی مصرف خواهد شد. اعتقاد داریم باید منابع صندوق در اختیار خود صندوق قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.