×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر نجفی - آیا استاندار سابق گیلان به سیاست برمی گردد؟ - استاندار سابق گیلان

گیل خبر نوشت: بدین ترتیب محمدعلی نجفی بعد از ۵سال مدیریت عالی استانی در گیلان و البرز بازنشسته اعلام شد. او که از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بود در انتخابات سال ۹۲ از همان ابتدا جمله حامیان حسن روحانی در انتخابات محسوب می شد و گفته می شود از جمله حامیان این کاندیدای ریاست جمهوری نیز به شمار می آمد. وی در سفر انتخاباتی روحانی به شهرستان رشت در صف اول مهدیه قرار داشت و در حالی که ریاست ستاد استان برعهده یک هم حزبی دیگر بود اما او نزدیکی بیشتری به روحانی داشت.

انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان استاندار گیلان یک ماه بعد از آغاز به کار دولت جدید به طور رسمی اعلام شد. دوران مدیریتی وی در مجموع آرام سپری شد و تعامل خوبی از سوی وی بانمایندگان گیلان و منتقدان نیز دیده شد. وی در حالی که حمایت مجمع نمایندگان گیلان برای ادامه کار پشت خود می دید، در نهایت به عنوان استاندار البرز منصوب شد و در این میان مدیران روابط عمومی استانداری و فرماندار رشت را نیز با خود به آنجا برد.

اکنون تنها دو راه حل برای ادامه کار سیاسی نجفی به نظر می رسد. یکی معرفی او به عنوان وزیر که بسیار بعید به نظر می رسد و دیگری حضور در انتخابات مجلس از حوزه های انتخابیه رشت و یا زادگاه خود آستانه که در آن صورت می تواند به عنوان نماینده خود را مطرح کند. البته خود نیز می داند که بسیاری از اختیارات و توانایی های یک استاندار را دیگر نخواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.