شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرپرست فرمانداری رضوانشهر معرفی شد
    29 آبان 1397 - 10:08
    شناسه : 142794
    0

    در پی بازنشستگی فرماندار رضوانشهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

    پ
    پ

    سرپرست فرمانداری رضوانشهر - سرپرست فرمانداری رضوانشهر معرفی شد - رضوانشهر

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در آئین معارفه فرماندار جدید رضوانشهر ضمن تقدیر از زحمات فرماندار پیشین این شهرستان گفت: طی دوران تصدی آقای عسگر حسنی پور بعنوان فرماندار رضوانشهر پروژه های زیادی در این منطقه به سرانجام رسید.

    مهندس علی اوسط اکبری مقدم افزود: عملکرد آقای حسنی پور در این مدت قابل دفاع و جای تقدیر دارد و انتظار داریم فرماندار جدید این شهرستان هم به دلیل سابقه خدمت و اشرافیت بر کار کارنامه درخشانی از خود ارائه کند.

    وی با تشکر از همکاری و همراهی اصحاب رسانه با مدیریت استان گفت: انتظار می رود تا نوع نگرش اصحاب رسانه در امور مربوطه به گونه ای باشد که به همه ابعاد بپردازند و کاستی ها و توانمندی ها را در کنار هم ببینند و با نگاه مثبت مسائل را در معرض دید عموم قرار دهند.

    اکبری مقدم با بیان اینکه رسالت مهم رسانه ها بیان حقایق در جامعه است گفت: ممکن است نکاتی وجود داشته باشد که مدیران از آن غافل باشند؛لذا اصحاب رسانه به دور از نگاه سیاسی آنرا به تصویر بکشند.

    وی با معرفی محمدمهدی مظفری بعنوان سرپرست فرمانداری رضوانشهر از ایشان خواست تا با بهره گیری از تجارب افراد صاحب نظر و توجه به تمامی ارکان توسعه در جایگاه فرماندار به مردم شریف رضوانشهر خدمت نماید.

    شهرستان رضوانشهر در گذشته از بخش های تابعه تالش بود که با تصمیم شورای تقسیمات کشوری در سال 1376 از تالش منفک و بعنوان شهرستان مستقل اعلام گردید.

    آقایان محمدعلیزاده، علی پاینده، علی حیدری، حسن آقاجانی، احمد بامداد، مختار رضایی، حمیدرضا امام پناهی و عسکر حسنی پور به ترتیب فرمانداران این شهرستان از بدو تأسیس تا کنون بوده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.