پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای نماینده، زورتان تنها به ماموران شهرداری می رسد؟
    29 آبان 1397 - 16:51
    شناسه : 142809
    0

    هرچند در قضیه اخیر برخورد با سه نوازنده موسیقی خیابانی در رشت شهرداری رشت هیچ نقشی نداشت، اما به نظر می رسد ضرب المثل «آش نخورده و دهن سوخته» در مورد آن ها کاربرد دارد. آن ها مجبور شدند که در این مورد اعلام کنند که هیچ ربطی به ماجرای برخورد نداشتند. حتی بیشتر اعضای […]

    پ
    پ

    خضری - آقای نماینده، زورتان تنها به ماموران شهرداری می رسد؟ -

    هرچند در قضیه اخیر برخورد با سه نوازنده موسیقی خیابانی در رشت شهرداری رشت هیچ نقشی نداشت، اما به نظر می رسد ضرب المثل «آش نخورده و دهن سوخته» در مورد آن ها کاربرد دارد. آن ها مجبور شدند که در این مورد اعلام کنند که هیچ ربطی به ماجرای برخورد نداشتند. حتی بیشتر اعضای شورای شهر رشت نیز نسبت به این مساله واکنش منفی نشان دادند. اما حال مشاهده می کنیم که رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خواهان برخورد با ماموران شهرداری رشت در این مساله شده است.(اینجا بخوانید)

     

    - آقای نماینده، زورتان تنها به ماموران شهرداری می رسد؟ -

    به نظر می رسد زور بعضی مسئولین و نمایندگان مجلس تنها به کارکنان شهرداری رشت می رسد و تنها می خواهند آن ها را مورد بازخواست قرار دهند.

    در کشور چندین نهاد مسئول با ناهنجاری های اجتماعی وجود دارد که در این میان شهرداری ها کمترین نقش را دارند و بیشتر کارشان در برخورد با دستفروشان جهت سد معبر است، ولی گویا تنها آن ها هستند که باید در برابر اقدامات خود مورد تنبیه قرار گیرند. حداقل انتظار از یک نماینده مجلس این است که ضمن واقع گویی ماجرا را با تنبیه یک نهاد کم خطر مثل شهرداری از خود رفع مسئولیت نکند. فوقش این است در این مواقع از ضرب المثل « شتر دیدی ندیدی» استفاده کنند!

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.