×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo 2018 11 20 15 41 57 768x510 - عضویت افتخاری نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه قدس گیلان در کتابخانه های عمومی استان -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه قدس گیلان از کتابخانه عمومی خاتم الانبیا(ص) رشت، پریسا کرمی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شاخصهای مختلف مطالعه در گیلان به رشد سرانه امانت، عضو و کتاب در سالهای اخیر اشاره کرد و بزرگترین مشکل این مجموعه فرهنگی را کمبود فضای مطالعاتی در شهر رشت عنوان کرد.

کرمی با بیان اینکه در استان گیلان۱۰۴ باب کتابخانه عمومی فعال داریم از عضویت۶۰هزار گیلانی در کتابخانه های استان خبرداد و گفت: تلاش همه کتابداران کتابخانه های عمومی استان جذاب سازی فضای کتابخانه های عمومی و جذب اقشار مختلف مردم به سوی کتابخانه ها با استفاده از ظرفیت های موجود در این فضا و فعالیت های فرهنگی ویژه است.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این بازدید با اذعان به پائین بودن سرانه فضای مطالعه استان به نسبت میانگین کشوری گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی سرانه فضای مطالعه در شهر رشت نسبت به سایر شهرستان های استان و کشور اندک است و امیدواریم با افزایش این سرانه زمینه مساعد مطالعه در گیلان بیش از پیش فراهم شود.

آیت الله فلاحتی اذعان کرد: توجه به سرانه کتابخوانی در گیلان زمینه رشد جوانان و نوجوانان و همچنین توسعه استان را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
در بازدید نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه قدس گیلان از کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت تفاهم نامه دوجانبه میان اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سپاه قدس گیلان در زمینه همکاری های بیشتر در زمینه گسترش فرهنگ مطالعه در استان به امضاء فرمانده سپاه قدس گیلان و سرپرست کتابخانه های استان رسید. همچنین در این بازدید کارت عضویت سراسری افتخاری کتابخانه عمومی خاتم الانبیا(ص) رشت از سوی مریم مجد هادی، مسئول این کتابخانه به آیت الله فلاحتی و سردار پاسدار محمد عبدالله پور اهدا شد.

گفتنی است، بازدید از پروژه در حال احداث کتابخانه مرکزی رشت و تاکید نماینده ولی فقیه در استان گیلان بر توجه جدی مسئولان به این پروژه ملی از دیگر برنامه های وی در این بازدیدها بود.

آیت الله رسول فلاحتی در ادامه این بازدیدها با حضور در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان از غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان بازدید و لوح یادبود غرفه این مجموعه در نمایشگاه کتاب را امضا کرد.

 

photo 2018 11 20 15 41 36 - عضویت افتخاری نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه قدس گیلان در کتابخانه های عمومی استان -

photo 2018 11 20 15 42 06 - عضویت افتخاری نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه قدس گیلان در کتابخانه های عمومی استان -

photo 2018 11 20 15 41 57 - عضویت افتخاری نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه قدس گیلان در کتابخانه های عمومی استان -

photo 2018 11 20 15 41 53 - عضویت افتخاری نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه قدس گیلان در کتابخانه های عمومی استان -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.