×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo news1 - شهرداری سیاهکل به دلیل دخالت و بی کفایتی فرماندار، دچار بحران شده است / در مقابل کارهای غیرقانونی فرماندار خواهیم ایستاد - با مردم

بعد از یک سال تحمل ضعف مدیریتی فرماندار اینبار شورای شهر با گزارش تخلفات، پرده از کارهای غیرقانونی فرماندار سیاهکل بر می دارد. تصویب نشدن مصوبات شورای شهر توسط فرماندار باعث نزاع علنی شده است تا جایی که شورا نامه ای به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نوشته و خواستار رسیدگی این مسئله شدند.

فرداد قنبری رئیس شورای شهر سیاهکل در گفتگو با خبرنگار ” مجله خبری شورای گیلان “ گفت: در یک سال گذشته فرماندار هیچ کار مفیدی برای شهر انجام نداده است و با هیچ گروه و نهادی تعامل و همکاری ندارد، مدیران ادارات نیز از ایشان نارضایتی دارند و به ما انتقال داده اند. در سال گذشته در بحران برف شورای شهر ۴۸ ساعت کار بی وقفه برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی شهری و روستایی انجام دادند در صورتی که فرماندار نسبت به وظایف خود در قبال مردم سیاهکل بی توجهی کرد.

وی افزود: تاکنون ایشان تعداد زیادی از مصوبات شورا را به صورت مغروضانه رد کرده اند و در مورد مناقصات برگزار شده در شهرداری نیز اجازه نظارت اعضای شورای شهر را نمی دهند، این در حالیست که نظارت بر عملکرد شهرداری جزو وظایف شورای شهر است اما شخص فرماندار در همه امورات شهرداری دخالت مستقیم انجام می دهد.

وی با بیان این مطلب که تاکنون با معاونت عمرانی و مدیر کل امور شهری و شورای استانداری در این باره نامه نگاری هایی صورت گرفته تصریح کرد: دردولت تدبیر و امیدی که همیشه سعی شده به مردم امید نشاط و انگیزه در مقابله با فشارها و تحریم ها داده شود واقعای تاسف است که نماینده همین دولت در شهرستان سیاهکل سبب نارضایتی مردم این شهرستان شده است به طوری که بیش از سه ماه است مانع پیشرفت کارهای شورا و شهرداری شده است.

رئیس شورای شهر سیاهکل در ادامه با اظهار ناراحتی از عدم وجود آتش نشانی در شهر سیاهکل گفت: سیاهکل با وجود جنگل های هیرکانی بسیار، در معرض خطر و آتش سوزی قرار دارد.

قنبری ضمن گلایه از عملکرد فرماندار این شهر گفت: شهرداری سیاهکل با ۸۰سال قدمت به دلیل دخالت و بی کفایتی فرماندار این شهر دچار بحران شده است. به تازگی سه تن از پرسنل شهرداری را که به صورت ماموریتی در فرمانداری مشغول فعالیت بودند به دستور فرماندار اخراج شده اند .

وی در پایان با تاکید بر این بدرفتاری ها و بی توجهی های اخیر فرماندار بیان کرد: ما ۵نفر از اعضای شورای شهر از خواسته و اعتراض خود کوتاه نمی آییم و به عشق مردم سیاهکل که به ما اعتماد کردند در مقابل کارهای غیرقانونی فرماندار خواهیم ایستاد و هدفی جز خدمت به مردم نداریم و از استاندار و دیگر مسئولین استان نیز می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

منبع:

@shoragilan2

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.