×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

اولین نشست استاندار با مدیران مسئول رسانه‌های استان گیلان 16 - سردبیر با مردم، برگزیده جشنواره ساحل گیلان از منظر رسانه شد - آستارا

به گزارش «بامردم»، جشنواره استانی ساحل گیلان از منظر رسانه ویژه خبرگزاری ها، مطبوعات و صدا و سیما، با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در سالن اجتماعات شهرداری آستارا برگزار شد.

محورهای موضوعی این جشنواره که به همت فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا، ستاد ساماندهی سواحل و دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در آستارا برگزار شد، آداب گردشگری ساحلی، محیط زیست نوار ساحلی، سازمان های مردم نهاد و ساحل، گردشگری ساحلی و توسعه آن و نقش ساحل در گردشگرپذیری بود که مورد استقبال خبرنگاران و رسانه ها قرار گرفت.

در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان استانی و فرمانداران شهرستان های آستارا و تالش برگزار شد، اثر ارسالی «علیرضا پرندوش» صاحب امتیاز و سردبیر پایگاه خبری «با مردم» با عنوان «سواحل گیلان سوار بر موج توسعه» به عنوان برگزیده جشنواره انتخاب شد.

photo 2018 11 22 14 29 44 - سردبیر با مردم، برگزیده جشنواره ساحل گیلان از منظر رسانه شد - آستارا

فرماندار آستارا در این مراسم با اشاره به اهمیت سواحل و محیط زیست و نقش رسانه ها در مسیر توسعه و شناسایی فرصت ها و چالش های حوزه ساحل و دریا، اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست دریای خزر نیازمند عزم همگانی است.

یونس رنجکش افزود: همه در مقابل محیط زیست دریای خزر که دریای صلح و دوستی است، مسئول هستیم و باید نسبت به رعایت حقوق آن عمل کنیم.

وی گفت: خلاقیت و نو آوری در ارائه خدمات و استفاده مناسب از ظرفیت های منطقه از جمله ساحل و دریا، در حضور و پایداری گردشگران در استان گیلان بسیار مهم است و ضرورت دارد. / مهر

سردبیر با مردم، برگزیده جشنواره ساحل گیلان از منظر رسانه 2 - سردبیر با مردم، برگزیده جشنواره ساحل گیلان از منظر رسانه شد - آستارا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.