×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

مامورین حفاظت واحد منابع طبیعی - بازهم حمله به مامورین حفاظت واحد منابع طبیعی در گیلان - در گیلان

نیروهای حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش در نیمه های شب برای دستگیری قاچاقچیان چوب در حین حمل چوب آلات غیرمجاز جنگلی در پای کنده وارد عمل شده که این عملیات با مقاومت قاچاقچیان منجر به درگیری شدید و مصدومیت مامورین شد.

ناصری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش در شرح ماوقع گفت:
مامورین جان برکف حفاظتی تالش پس از وصول گزارش در خصوص وقوع تخلف و سپس رصد نامحسوس موضوع، در نیمه های شب به جنگل‌های منطقه عزیمت نموده، اما با برخورد شدید متخلفین که هفت نفر بودند مواجه شدند. این عزیزان علی رغم ضرب و شتم، پا عقب نکشیده و در این درگیری، متاسفانه یک نفر از نیروهای حفاظتی و دو نفر از نیروهای مردمی و همیار طبیعت مصدوم و مجروح شده که بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی افزود: پس از این اتفاق، موضوع به دادستانی شهرستان اعلام گردید، که با دستور ایشان، محل اختفا متخلفین شناسایی و چهار نفر از آنان بازداشت و روانه زندان گردیدند.

لازم به ذکر است در طول هفته گذشته این دومین مورد حمله به مامورین منابع طبیعی و جنگلبانان استان گیلان در حین انجام وظیفه است. پیش از این طی عملیات رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان لاهیجان، مامورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، مورد حمله فرد متصرف قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.