جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مجتمع آبدرمانی آستارا به بهره برداری رسید
    05 آذر 1397 - 13:36
    شناسه : 143118
    0

    مجتمع آبدرمانی آستارا با هدف توسعه فضاهای گردشگری و تفریحی و جذب گردشگر با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

    پ
    پ

    آبدرمانی آستارا - مجتمع آبدرمانی آستارا به بهره برداری رسید - آبدرمانی آستارا

    رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح این مجتمع گفت: این مجموعه به عنوان مدرن ترین مجتمع آب درمانی گیلان به مساحت 170 متر مربع با اشتغالزایی 14 نفر، با 19 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده و شامل استخر، جکوزی، وان انفرادی، سونای خشک و بخار و تجهیزات ورزشی است.

    وحید خاصی پور افزود: برای تکمیل استخر شنای بانوان آستارا که 10 سال از زمان ساخت آن می گذرد، با پیگیری فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، 13 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

    وی ادامه داد: با حمایت دولت، تعداد باشگاه های ورزشی آستارا از 44 باشگاه در سال 95 به 70 باشگاه در سال جاری افزایش یافته و باعث توسعه سرانه فضای ورزشی شده است.

    فرماندار آستارا هم در این آئین گفت: این شهرستان مرزی نیازمند طرح های گردشگری است و رفع موانع سرمایه گذاری با هدف رونق اشتغال از برنامه های دولت در آن است.

    یونس رنجکش افزود: مشکلات 13 پرونده سرمایه گذاری در حوزه تولیدی و خدماتی بررسی شده و جاذبه های طبیعی آستارا باید برای جذب گردشگر و توسعه کارآفرینی شناسایی و معرفی شود.

    شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.